اختصاصی پانا؛

دسته گل جدید فدراسیون در تیم نونهالان؛ مربی سابق پرسپولیس را به کافا نبردند!

تهران (پانا) - فدراسیون فوتبال در اقدامی عجیب مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی نونهالان، به همراه دو عضو دیگر از این تیم را به مسابقات کافا اعزام نکرد.

کد مطلب: ۱۳۹۶۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
دسته گل جدید فدراسیون در تیم نونهالان؛ مربی سابق پرسپولیس را به کافا نبردند!

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا، ظهر امروز (جمعه) تیم ملی نونهالان ایران برای شرکت در مسابقات کافا راهی تاجیکستان شد، اما در اقدامی عجیب، محسن سیدی مربی اسبق دروازه‌بان‌های پرسپولیس، به همراه ایرج جهانبخش مربی بدنساز و محسن کلهرودی مدیر تیم‌های ملی نونهالان ایران از پرواز جا ماندند.

این اتفاق درحالی رخ داد که محسن سیدی در کادر فنی علی دوستی‌مهر به همراه نادر عزت‌الهی در یک دوره سخت و طاقت‌فرسا ۴ ماهه، در اردوهای مختلف کمپ تیم‌های ملی، لاهیجان و چالوس توانستند از میان ۴۰۰ بازیکن، تیم نونهالان ایران را تشکیل داده و آماده مسابقات کافا کنند.

نکته جالب توجه اینکه، سیدی و دو عضو دیگر جامانده از مسابقات کافا، حتی در اردوی آخر که از ۲۳ تا ۲۷ مرداد در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد، حضور داشتند و در لحظه آخر موفق به همراهی تیم در کافا نشدند.

فدراسیون فوتبال که بارها نشان داده بود توجه آن‌چنانی به فوتبال پایه ندارد، با این اتفاق باز هم ثابت کرد که همچنان این بی‌توجهی و تبعیض در ارکان فوتبال ما وجود دارد.

لازم به ذکر است، مسابقات کافا از ۲۷ مرداد تا ۶ شهریور به میزبانی تاجیکستان برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار