مدیرکل دبیرخانه هیات عالی گزینش وزارت آموزش و پرورش:

جمع‌بندی اجلاس آموزش‌وپرورش باید در مدارس تحول ایجاد کند

تهران (پانا) - مدیرکل دبیرخانه هیات عالی گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت جمع‌بندی سی‌وهفتمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش باید تغییر و تحول در مدارس ایجاد کند.

کد مطلب: ۱۳۹۶۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
جمع‌بندی اجلاس آموزش‌وپرورش باید در مدارس تحول ایجاد کند

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ سیدحسین داودالموسوی در سی‌وهفتمین اجلاس روسای آموزش و پرورش در اصفهان با اشاره به اینکه همه روسای مناطق، مشارکت خوبی را در موضوعات ده‌گانه اجلاس داشتند، اظهار کرد: اکنون مسائل به خوبی شناسایی شده‌اند و امیدواریم راهکارها به نتیجه برسد و اثر این اجلاس را در مدارس شاهد باشیم.

وی با تاکید بر اینکه گزینش، پایه و اساس تامین نیروی انسانی در آموزش و پرورش است، تصریح کرد: ما در گذشته شاهد گزینش نبودیم بلکه شاهد پذیرش بودیم. در امر گزینش ما معتقدیم نه باید سخت و نه سهل‌گیری صورت گیرد و رعایت قانون ملاک ما در این زمینه است.

داودالموسوی ادامه داد: امسال به همت دولت مردمی، شاهد استخدام ۲۵ هزار نفر در آزمون آموزگاری، ۲۲هزار نفر در آزمون دبیری و ۳۰ هزار نفر در دانشگاه فرهنگیان هستیم که وظیفه بررسی صلاحیت آن‌ها با گزینش است و همزمان حدود ۳۰ هزار نفر نیروی جدید برای مدارس غیردولتی معرفی شده‌اند و پس از آن استخدام نیروهای پرورشی و خدماتی را خواهیم داشت که سال سختی را برای گزینش رقم زده است.

مدیرکل دبیرخانه هیات عالی گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: امیدواریم نیروهای کیفی و اثرگذار در وزارت آموزش و پرورش جذب شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار