دبیر اجرایی رویداد یارستان کودکستان در مراسم افتتاحیه:

جایزه بهانه‌ای است تا به فعالان حوزه بگوییم شما دیده شده‌اید

تهران (پانا) - در مراسم افتتاحیه رویداد یارستان کودکستان ضمن اشاره به بهانه بودن جوایز برای دیده شدن محصولات به هدف اصلی از شرکت در این رویداد که مورد توجه قرار گرفتن محصولات است اشاره شد.

کد مطلب: ۱۳۹۶۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
جایزه بهانه‌ای است تا به فعالان حوزه بگوییم شما دیده شده‌اید

صادق ذوفن؛ دبیر اجرایی رویداد یارستان کودکستان در مراسم افتتاحیه رویداد بیان کرد: جایزه بهانه ایست تا به فعالان حوزه بگوییم شما دیده شده اید. هدف اصلی از شرکت در این رویداد مورد توجه قرار گرفتن محصولات، جذب سرمایه گذار و دیده شدن محصولات و شبکه سازی است تا محصولات به تولید انبوه برسند.

ذوفن همچنین با اشاره به تاثیر فعالان و شرکت کنندگان به اجرای هر چه بهتر مراسم گفت: شما نیز می‌توانید به ما کمک کنید و افرادی را که می‌توانند به جمع ما اضافه شوند را به این رویداد معرفی کنید. در جمع ما گروه های انتشارات و محصولات بزرگ نیز حضور دارند؛ اما هرکس که حتی یک قدم در این زمینه برداشته می‌تواند کمک کند تا این اتفاق برای سایرین نیز بیفتد.

دبیر اجرایی رویداد یارستان کودکستان چشم اندازی از دور سوم رویداد به شرکت کنندگان داد و اظهار کرد: در رویداد سوم هدف داریم تا از شیوه از ایده تا محصول عمل کنیم. یعنی ایده ها را جمع کرده و آن را به محصول برسانیم.

وی همچنین در پایان خطاب به غرفه داران برای تقویت بخشی و اجرای بهتر امور گفت: سعی کنید با هم ارتباط بگیرید. فضای هم افزایی به دلیل بسته بودن غرفه ها شاید از رویداد دور اول کمتر شده باشد. اما شما تلاش کنید از یکدیگر کمک بگیرید تا نتیجه بهتری را حاصل کند.

خبرنگار دانش آموز: آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار