مدیر آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

انعقاد تفاهم‌نامه تأسیس دانشگاه فرهنگیان در صفادشت

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد از انعقاد تفاهم‌نامه تأسیس واحد جدیدی از دانشگاه فرهنگیان در بخش صفادشت این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۶۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم‌نامه تأسیس دانشگاه فرهنگیان در صفادشت

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر گفت: تفاهم نامه تأسیس دانشگاه فرهنگیان واحد صفادشت فی‌مابین آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان استان تهران با حضور مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران امضا شد.

وی ادامه داد: این تفاهم‌نامه در راستای رفع نیازهای وزارت آموزش و پرورش در راستای تأمین و تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و کارآمد برای وزارت آموزش و پرورش منعقد شد.

تیموری‌راد تشریح کرد: تفاهم چهارجانبه ایجاد دانشگاه فرهنگیان در ۷ ماده محورهای همکاری، تعهدات طرفین و سایر موارد فی مابین دانشگاه فرهنگیان استان تهران با دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری صفادشت و آموزش و پرورش شهرستان ملارد جهت جذب دانشجو معلم در سال تحصیلی جدید به مدت شش سال به امضاء رسید.

مدیر آموزش و پرورش ملارد تصریح کرد: در این برنامه که در دفتر جابر کریمی فرماندار ملارد صورت گرفت، مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، اسماعیل اولی، سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان تهران، بخشدار و شهردار صفادشت حضور داشتند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار