استودیوی آموزش و پرورش قم به بهره‌برداری رسید

قم (پانا) - استودیوی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با هدف تولید محتوای آموزشی و فرهنگی طی آیینی با حضور «نامدار صداقت» رییس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۳۹۶۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
استودیوی آموزش و پرورش قم به بهره‌برداری رسید

نامدار صداقت در آیین بهره برداری از استودیوی آموزشی قم اظهار کرد: حضور مقامات استانی و نخبگان آموزش و پرورش در استودیو و نیز بیان خاطرات و تجربیات بازنشستگان، گام مهم و موثری در تعمیق فرهنگ تعلیم و تربیت در جامعه خواهد بود.

علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز عنوان کرد: آموزش و پرورش در بطن و متن خود زیبایی های فراوانی دارد و روابط عمومی در خط مقدم انتقال و معرفی این زیبایی ها به جامعه است.

غلامرضا رضایی رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم نیز گزارشی از تجهیز و راه اندازی استودیوی الفبا با عنوان شهید حیدر رضایی ارائه کرد.

وی افزود: استودیوی آموزش و پرورش استان قم در مساحتی با 150 متر فضای کاربری متشکل از یک محیط ضبط برنامه و اتاق کنترل ساخته شده است.

رضایی ادامه داد: قسمتی از فضای ضبط درون استودیو با مساحت 40 متر مختص کروماکی (پرده سبز) که به فیلمبردار و تدوینگر قابلیت به کارگیری انواع مختلفی از دکور، پشت صحنه و جلوه های ویژه را می دهد و قسمتی دیگر با هدف ساخت ابزار و تجهیزات آموزشی مدرسین و تدریس با تکنولوژی های آموزشی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: کاربری استودیو به جهت برنامه های گوناگونی که مورد نیاز مجموعه تعلیم و تربیت استان است، انواع مختلف برنامه های پخش زنده، تولید محتوای الکترونیکی و .... را مورد پوشش قرار خواهد داد.

رضایی تاکید کرد: به منظور افزایش کیفیت، این مکان به وسیله پنل های آکوستیکی چند لایه ساخته شده است که موجب کاربری مؤثر در صدابرداری است؛ بخش زیادی از تجهیزات تصویربرداری، پخش زنده و ... که مورد نیاز بوده تهیه شده است که مابقی آن در دستور کار خرید است.

در ادامه آیین بهره برداری از استودیوی شهید رضایی، نشست تخصصی با حضور کارشناسان روابط عمومی نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان برگزار شد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار