رحمانی در جلسه کمیته نظارت ستاد اربعین شهرداری تهران :

مشکلات گذشته در خدمات رسانی به زائران اربعین رفع می‌شود

تهران (پانا) - جلسه کمیته نظارت ستاد اربعین شهرداری تهران با حضور سرپرست سازمان بازرسی و جمعی از معاونان سازمان و مدیران حاضر و فعال در حوزه اربعین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۹۶۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات گذشته در خدمات رسانی به زائران اربعین رفع می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ در آستانه اربعین حسینی جلسه کمیته نظارت ستاد اربعین شهرداری تهران به منظور ایجاد هماهنگی‌ حوزه‌های مربوطه، احصاء مشکلات و موضوعات مرتبط و تبادل تجربیات گذشته برگزار شد.

در این جلسه معاونان سازمان بازرسی در حوزه‌های خدمات شهری، امور مناطق، اجتماعی و فرهنگی، حمل و نقل و ترافیک و همچنین رئیس سامانه 137 پلاس، به بیان شرح وظایف و اقدمات صورت گرفته در سال‌های گذشته پرداخته و پیشنهادات لازم را مطرح کردند.

رضا رحمانی سرپرست سازمان بازرسی شهرداری تهران در این جلسه با بیان اینکه موضوع اربعین در زمان کنونی از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است، گفت: با تکاپوی چشمگیری که از سوی مردم شاهد هستیم پیش بینی می‌شود اربعین امسال با حضور گروه‌های مختلف مردمی پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی افزود: سازمان بازرسی شهرداری تهران در راستای ایفای تکالیف نظارتی خود، تلاش می‌کند تا با نظارت دقیق بر عملکرد حوزه‌های اجرایی و با بهره‌گیری از تجربیات سنوات گذشته، خدمات مطلوبی به زائران حسینی ارائه شود.

رحمانی نظارت بر تأمین وسایل حمل‌ونقل عمومی و اقلام مورد نیاز به منظور تسهیل ورود و خروج زائران به کشور عراق، نظارت بر تأمین رفاه و آسایش هموطنان در مبادی مرزی مشخص شده و ایجاد زیرساخت‌های لازم نظیر امکانات بهداشتی، درمانی، اسکان، انجام امور فرهنگی، تبلیغاتی و ... را از مهمترین اقدامات بازرسی در ایام اربعین برشمرد.

رئیس سازمان بازرسی در ادامه به افزایش ساماندهی فعالیت همکاران شهرداری تهران برای خدمات رسانی در ایام اربعین اشاره کرد و یادآور شد: بازرسی شهرداری تهران از موکب‌ها، قرارگاه‌های خدمات رسان در مرزها و همچنین شهرهای عراق اعم از نجف، کربلا، کاظمین و سامرا بازدید و نظارت دقیقی بر این فعالیت‌ها خواهد داشت.

نظرخواهی و دریافت پیشنهادات مردمی به واسطه تجربیات سامانه 137 شهرداری تهران در سال‌های گذشته از موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد و رئیس سازمان بازرسی بر دریافت گزارش‌ها و ارزیابی‌های مردمی در مراسم اربعین امسال تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار