معاون حقوقی و امور مجلس خبر داد:

آغاز سی‌وهفتمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور از صبح فردا در تهران و مراکز استان‌ها

تهران‌(پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس از آغاز سی‌وهفتمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور از صبح فردا در تهران و مراکز استان‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز سی‌وهفتمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور از صبح فردا در تهران و مراکز استان‌ها

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، قاسم احمدی لاشکی با اشاره به تفاوت های محتوایی و شکلی این دوره از اجلاس نسبت به دوره‌های گذشته گفت: این دوره را به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌کنیم و به مدت سه روز روسای آموزش و پرورش استان‌ها در مرکز استان گرد هم میآیند و ادارات شهر تهران شهرستان‎های تهران و البرز در اردوگاه شهید باهنر حضور خواهند داشت.

رئیس سی‌وهفتمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور با اشاره به این‌که روز اول اجلاس کاملا مجازی و در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد، افزود: به جز۷۳۰ روسای آموزش و پرورش مناطق کشور مدیران آموزش و پرورش استان‌ها، مدیران سازمان نوسازی مدارس روسای دانشگاه‌های فرهنگیان کشور مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روسای ادارت عشایری ۱۲ استان، روسای سازمان آموزش و پرورش استثنایی و مشاور امور زنان سراسر کشور در این اجلاس حضور می‌یابند.

معاون حقوقی و امور مجلس با اشاره به اینکه امسال سعی کردیم کمتر از مسئولان بیرونی دعوت کنیم و بیشتر بهره‌وری درون سیستم و شروع سال تحصیلی منضبط مدنظر است گفت: البته حضور معاون اول رئیس جمهور و برنامه کلاس اخلاق یکی از اساتید حوزه را خواهیم داشت اما مهم‌ترین موضوع این است که به ۱۰ مسئله مهم آموزش و پرورشخواهیم پرداخت.

احمدی لاشکی یادآور شد: ممکن است برخی مدیران به تازگی منصوب شده باشند بنابراین در اجلاس به دنبال آموزش و توانمندسازی روسای آموزش و پرورش هستیم و اینکه بتوانند از تجارب هم استفاده کنند. همچنین تقویت مدارس دولتی مدنظر است و باید برای آن راهکار پیدا کنیم آیا مدارس شاهد و سمپاد هم در این قالب جا می‌گیرند ٤ میلیون دانش آموز در مدارس خاص و غیردولتی و ۱۲ میلیون در مدارس دولتی هستند بنابراین به دنبال برنامه مدون برای تقویت مدارس دولتی هستیم و اگر این اتفاق رخ دهد، افت نمرات هم جبران خواهد شد.

وی با اشاره به تببین جایگاه آموزش و پرورش در برنامه هفتم توسعه گفت: می‌توانیم این برنامه را پخته‌تر کنیم تا خروجی آن جامع‌تر و قوی‌تر از لایحه باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار