یک کارگردان در مشهد:

بهترین سن برای ورود به سینما و رسانه نوجوانی است

مشهد (پانا) - یک کارگردان در مشهد بیان کرد بهترین سن برای ورود به سینما و رسانه نوجوانی است، زیرا شانس آزمون و خطا دارد و فرد می‌تواند کسب تجربه کند به شرط اینکه به درس او لطمه نزند.

کد مطلب: ۱۳۹۵۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
بهترین سن برای ورود به سینما و رسانه نوجوانی است

حسین لطفی نیک، نویسنده، تهیه کننده و کارگردان به پانا گفت: «بهترین سن برای ورود به عرصه هنر و رسانه، نوجوانی است به شرط اینکه به درس فرد لطمه نزند.»

وی عنوان کرد: «من همیشه عاشق هنر بودم. بارها و بارها در نوجوانی فیلم ساختم. به هر کسی که می توانستم مراجعه کرده و خواهش کردم، ولی هیچکس من را حمایت نکرد و حالا فکر می کنم نوجوانان کشورم هم نیاز به تائید و حمایت دارند تا موفق شوند.»

لطفی نیک افزود: «اولین‌بار در شانزده سالگی وارد فضای سینما و رسانه شدم و به عنوان دستیار تصویربردار یک مجموعه مستند مشغول به کارشدم و تا بیست سالگی در حوزه های مختلف مثل صدا و تصویر و .... کمک می کردم. پس از آن در آستانه بیست سالگی اولین فعالیت هنری و تولید رسانه مستقل خود را شروع کردم. مدام در فکر آثار هنری مختلف بودم. در ۲۲ سالگی اولین برنامه موفق خود را در ۱۲۰ قسمت با عنوان حرکت تولید کردم.»

لطفی گفت:« ۱۰ سال است بصورت تخصصی مشغول به تولید رسانه برای نوجوانان هستم، در شبکه ها و برنامه های مختلف با برنامه های هنری و استعدادیابی مخصوص نوجوانان به دنیای بزرگ آنها می پردازم.»

لطفی نیک در پایان گفت: «بهترین‌ سن برای ورود به دنیای رسانه نوجوانی است. زیرا می تواند در کنار آزمون و خطا کسب تجربه کند و آنچه لازم است را یاد بگیرد و در جوانی زمانی که تبدیل به فردی حرفه ای یا نیمه حرفه ای شده وارد هنر شود به شرط اینکه حتما دقت کند این موضوع به درس و تحصیلش لطمه نزند.»

دانش آموز خبرنگار: شایلین حدادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار