آغاز مرحله نهایی مسابقات قهرمانی فوتسال دانش‌آموزان نونهال استان در فیروزه

فیروزه (پانا) - مرحله نهایی مسابقات قهرمانی فوتسال دانش‌آموزان پسر نونهال خراسان رضوی با حضور 6 تیم به میزبانی شهرستان فیروزه آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مرحله نهایی مسابقات قهرمانی فوتسال دانش‌آموزان نونهال استان در فیروزه

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان فیروزه گفت: مرحله نهایی مسابقات آزاد قهرمانی فوتسال دانش آموزان زیر 13 سال که برای نخستین بار در سطح استان خراسان رضوی به میزبانی شهرستان فیروزه برگزار شد، 6 تیم فوتسال دانش آموز نونهال از شهرهای خراسان رضوی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

محمدعلی اسلامی افزود: در مرحله نهایی این مسابقات که به مدت 4 روز و با حضور 120 دانش آموز فوتسالیست در سالن پوریای ولی شهرستان فیروزه برگزار می شود تیم های پارسیان چوب فیروزه، اقتدار نوین سبزوار، گاز سرخس، ستارگان مه ولات، شاهین کاشمر و فجر تربت حیدریه به مصاف یکدیگر می روند.

وی اظهار کرد: شش تیم حاضر در این مرحله جواز حضور در لیگ برتر فوتسال زیر 13 سال استان خراسان رضوی را برای سال آینده کسب کردند.

اسلامی در پایان از استقبال شهروندان فیروزه ای در این مسابقات ابراز خرسندی کرد و یادآور شد: با برگزاری این رقابت ها شور و نشاط ویژه ای برای دانش آموزان و مردم شهرستان فیروزه ایجاد شده است.

دانش آموز خبرنگار: معصومه جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار