نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی:

خبرنگاران باید صدای مردم در مقابل مسئولین باشند

کاشمر (پانا) - نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت خبرنگاران، مهم‌ترین مسئولیت را در قبال مردم دارند و باید صدای مردم در مقابل مسئولین باشند.

کد مطلب: ۱۳۹۵۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران باید صدای مردم در مقابل مسئولین باشند

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد نیک بین با بیان اینکه خبرنگاران مسئولیت مهمی در قبال مردم دارند، اظهار کرد: آنها صدای مردم هستند و باید مشکلات مردم را برای مسئولان بازگو کنند و از آنها بخواهند که‌ مشکلات مردم را برطرف کنند.

وی افزود: شما موثرترین های این شهرستان هستید، شما تصمیم سازی می کنید برای فلان مسئول، بستگی دارد که شما چه بخواهید، شما باید بخواهید مسئولان امورات مهم را انجام دهند و برای آنها تصمیم سازی کنید.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه خبرنگاران اهمیت زیادی برای مسئولان دارند، بیان کرد: حتما خبرنگاران می‌توانند یک اتفاق را در شهر رقم بزنند و آنقدر اهمیت دارند که اگر روی یک مسئول فشار بیارند و کاری را از او بخواهند، آن مسئول صد در صد آن کار را انجام می‌دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه اخبار یک خبرنگار باید کامل و واضح باشد، گفت: خبری که نور نداشته باشد و واضح و کامل نباشد، خوانده نمی شود و کسی هم به آن توجهی ندارد، اخبار یک خبرنگار باید کامل و جامع بیان شود. حتما یک خبرنگار می‌تواند با اخبار درستی که بیان می‌کند روی آینده‌ یک مسئول تاثیر بگذارد.

خبرنگار دانش آموز: مهدی نیازی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار