رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد:

افتتاح طرح ولایت بسیج دانش‌آموزی در اردوگاه تربیتی امیرکبیر شازند

شازند (پانا) - رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت طرح ولایت بسیج دانش‌آموزی سپاه روح الله استان مرکزی با حضور دانش‌آموزان شهرستان‌های استان مرکزی در اردوگاه تربیتی امیرکبیر، شهرستان شازند برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح طرح ولایت بسیج دانش‌آموزی در اردوگاه تربیتی امیرکبیر شازند

سرهنگ مجید غلامی در آیین افتتاحیه طرح ولایت بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: شاید کسی فکر نمی‌کرد، دشمن در محیط مدرسه طرح عملیاتی پیاده کند و برای دانش‌آموزان برنامه‌ربزی داشته باشد.

وی با اشاره به شخصیت شهید حمیدرضا محمدی و ذکر خاطره‌ای از وی تصریح کرد: دشمن در پازل عملیاتی و طراحی خود نگاه خاصی به مدارس دارد و هدف آن‌ها تصرف و تسلط بر نظام فکری و معنوی و قدرت شیعه است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: شیعه گفتمان جدیدی در دنیا ایجاد کرده و محل رویش این تفکر ایران است و کشورهای دیگر با الگو گرفتن از ما به اشاعه و ترویج آن پرداختند، بنابراین باید با توانمند کردن قشر محصل، نقشه غرب را برهم زد.

غلامی ادامه داد: طرح ولایت بسیج دانش‌آموزی به مدت دو هفته با حضور ۱۰۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر مقاطع متوسطه اول و دوم آغاز شده است و در این طرح فرماندهان واحد بسیج با اصول مدیریتی و تشکیلاتی و میاحث تربیتی جهت فعالیت در مدارس آشنا خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار