معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز:

اردوهای تربیتی فرصتی برای هویت‌یابی نسل نوجوان و جوان است

کرج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز عنوان کرد اردوهای تربیتی فرصتی برای هویت‌یابی نسل نوجوان و جوان است.

کد مطلب: ۱۳۹۵۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای تربیتی فرصتی برای هویت‌یابی نسل نوجوان و جوان است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز از آغاز اردوهای تربیتی- بصیرتی دانش آموزان این استان خبر داد.

سردار فتح اللهی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، اردوهای دانش آموزی را فرصتی برای شناسایی استعداد دانش آموزان دانست و گفت: سفرهای تربیتی یک روزه از تابستان سال گذشته آغاز شده و همچنان با جدیت ادامه دارد و تا پایان شهریور بالغ بر ۴۰۰۰ دانش آموز به این اردوها اعزام خواهند شد.

وی افزود: در این سفرها دانش آموزان به تناسب روحیه، جنسیت و اهداف تربیتی که برای آنان در نظر گرفته شده، از کارخانه‌ها و صنایع بومی استان بازدید می‌ کنند و علاوه بر آشنایی با توانمندی‌ها و دستاوردهای ملی، می توانند چشم اندازی از آینده خود را به صورت حضوری و میدانی به دست آورند.

فتح اللهی در پایان با تاکید بر نقش اردوها در هویت یابی نسل نوجوان و جوان، تصریح کرد: پیاده سازی طرح سفرهای تربیتی در استان البرز می تواند زمینه تعامل و تبادل تجربیات دانش آموزان در حوزه‌های مختلف را به همراه داشته باشد و زمینه را برای تحقق اهداف آموزشی و تربیتی در تمامی ساحت‌های تعلیم و تربیت فراهم کند.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار