رییس سازمان دانش‌آموزی فارس:

نسخه گام دوم انقلاب اسلامی سند تحقق تحول بنیادین آموزش و پرورش است

شیراز (پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی فارس بر استفاده از ظرفیت جوانان در بخش‌های مدیریتی کشور تاکید کرد و افزود تجربه ثابت کرده هر جا از ظرفیت فکری و اجرایی فرهنگیان جوان متخصص و انقلابی استفاده شد، آموزش و پرورش به موفقیت رسید و بسیاری از خلأها در مأموریت‌های آموزش و پرورش به وسیله این نگاه تحولی مرتفع شد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
نسخه گام دوم انقلاب اسلامی سند تحقق تحول بنیادین آموزش و پرورش است

مرتضی کریمی، در نشست رابطین جوان مردمی سازی استان فارس که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و مشاور وزیر کشور و دبیر اجرایی قرارگاه سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش در شیراز برگزار شده بود، ضمن تشکر از حمایت های مدیرکل آموزش و پرورش در حمایت از شکل گیری شبکه رابطین مردمی سازی در استان فارس افزود: تجربه فعالیت ۱۸ ماه گذشته فرهنگیان جوان در سازمان دانش‌آموزی استان فارس ثابت کرد که هر جا از ظرفیت فکری و اجرایی فرهنگیان جوان متخصص و انقلابی استفاده شد آموزش و پرورش به موفقیت رسید و بسیاری از خلأها در مأموریت های آموزش و پرورش به وسیله این نگاه تحولی مرتفع شد.

کریمی درخواست ادامه حمایت‌های همه جانبه مدیرکل محترم و شورای معاونین به منظور تزریق نگاه نو به مسیر تربیت دینی دانش‌آموزان را مطرح کرد و گفت: راه حل پیشبرد امور و تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش استفاده از ظرفیت حلقه‌های میانی با نسخه گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: به گونه‌ای که معلم در میدان مدرسه، محور همه برنامه‌ریزی ها باشد و‌ خود در راهبری امور به دور از نگاه شعاری و به معنای میدانی واقعی دخیل باشد.

کریمی گفت: بی شک اگر قرار است برای مدرسه برنامه ریزی شود باید برنامه از پایین به بالا باشد، اما تقویت انجمن‌های علمی تخصصی، گروه های آموزشی و جهادی باید در دستور کار آموزش و پرورش فارس قرار گیرد‌.

وی اظهار کرد: با نگاه به مسیر آموزش و پرورش معتقد هستیم بسیاری از چالش های موجود با گذر از نگاه سنتی و‌ استفاده از ظرفیت حلقه‌های میانی و البته باور به حرکت های اندیشه محور مردمی جهت کمک به آموزش و پرورش حل خواهد شد که بی شک مجموعه فرهنگیان جوان در این مسیر تمامی ظرفیت های خود را به مسئولان آموزشی و پرورشی حوزه ستادی عرضه خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار