صادق ورمزیار در گفت‌وگو با پانا:

استقلال نباید از بُرد مقابل صنعت نفت مغرور شود

آمدن هاشمی‌نسب می‌تواند منشأ خیر باشد/ نکونام از حرف‌های فریبا سوء‌برداشت کرد

تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال معتقد است بازیکنان نباید از برد خوبی که مقابل صنعت نفت آبادان کسب کردند، مغرور شوند.

کد مطلب: ۱۳۹۵۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
استقلال نباید از بُرد مقابل صنعت نفت مغرور شود

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با پانا ‌به پیروزی پُرگل استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اشاره کرد و اظهار داشت: «راستش را بخواهید انتظار این نتیجه‌ را نداشتم. بعد از آن همه حاشیه و عدم آرامش در باشگاه، شروع خیلی خوبی بود. همیشه بازی اول سخت و مهم است. تیم ما اما خیلی خوب بازی کرد‌. هم از لحاظ فنی عملکردِ تیم خوب بود و هم به لحاظ نتیجه توانستیم درخشان عمل کنیم. مهم این بود که ۳ امتیاز خیلی خوبی گرفتیم که می‌تواند در ادامه مسیر به تیم ما کمک کند.»

وی افزود: «وقتی به نفرات استقلال نگاه می‌کنیم، خروجی زیادی نسبت به ورودی داشتیم. نکونام هم با توجه به نفراتی که در اختیار داشت، توانست به بهترین شکل ممکن از بازیکنان، مهره‌چینی خوبی کند. به کار گرفتن ابوالفضل جلالی در پست دفاع چپ خیلی مثمر ثمر بود. عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. آرمین سهرابیان هم خیلی خوب بود. مهدی‌پور و نیک‌نفس زوج خوبی بودند و رضاوند هم آزاد شده بود. ارسلان هم مثل همیشه خوب بود. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است. شاید اگر کمی او هم مثل بقیه ناز کند، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. با او در این سال‌ها ناملایمتی‌هایی صورت گرفت. اما مزد تلاشش را گرفت. وقتی خوب باشی بالاخره یک جا دیده می‌شوی.»

پیشکسوت استقلال ادامه داد: «بدن بچه‌ها در آن هوای گرم آبادان خیلی خوب جواب داد. البته که معتقدم نباید بچه‌ها روی این برد مغرور شوند و فکر کنند که همه بازی‌ها می‌توانند این طور نتیجه بگیرند. شروع لیگ است و تیم‌ها هنوز هماهنگ نیستند. در این شرایط باید سعی کنیم ابتدا امتیازات را جمع کنیم. بازی بعدی با ملوان واقعا خطرناک است. تیم‌های تارتار در فاز دفاعی با برنامه هستند و نباید به آن‌ها فرصت ضد حمله داد. باید دقت عمل داشته باشیم و از فرصت‌های به‌دست آمده استفاده کنیم.»

صادق ورمزیار با اشاره به ناراحتی بهتاش فریبا از نکونام گفت: «تیم الان استقلال را می‌توانید با یک ترکیب خوب به زمین بفرستید. اما وقتی تیم‌ها شما را شناختند باید مربی پلن بی داشته باشد. به نظرم نکونام از حرف‌های فریبا سوء‌برداشت کرد. منظور بهتاش چیز دیگری بود. او سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده و همه ما کنارش فوتبال را یاد گرفتیم. البته نکونام هم حق دارد نگران باشد. او برای داشتن پلن بی، نیاز به بازیکن دارد. محبی و قایدی رفتند. خروجی و ورودی استقلال هیچ هم‌خوانی با هم ندارد. اما جواد باید مقداری آرام‌تر و با سعه صدر بیشتری حواشی را مدیریت کند. بداند چه کسی خیرخواه او و استقلال است و چه کسی هم منظور دیگری دارد.»

وی با بیان اینکه هاشمی‌نسب می‌تواند منشأ خیر برای استقلال باشد، افزود: «او برای استقلال بازی کرده و هواداران خاطره خوبی دارند. او کنار نکونام بوده و همدیگر را می‌شناسند. معتقدم آمدنش می‌تواند به استقلال کمک کند. البته باید کمی شرایط را کنترل کنند تا نه خودشان و نه بچه‌ها وارد حاشیه نشوند.»

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: «لیگ امسال تیم‌های قدرتمندی دارد. تراکتور درست است ۳ گل از سپاهان خورد اما واقعا خط هافبکی که آن‌ها دارند، نه پرسپولیس دارد و نه سپاهان. در کمتر تیمی این همه بازیکن تراز اول می‌بینید. شاید نوع بازی سپاهان طوری بود که شناخت خوبی از تراکتور داشت. البته که چون تیم‌شان خیلی تغییر کرده بود، آن هماهنگی لازم را نداشت. شک نکنید این تیم اگر هماهنگ شود، خیلی ترسناک خواهد بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار