معاون آموزشی ابتدایی ناحیه۵ شهر اصفهان

بیش از ۹۵ درصد ثبت نام دانش آموزان در مدارس اداره آموزش و پرورش ناحیه 5 انجام شده است

اصفهان (پانا) - معاون آموزشی ابتدایی ناحیه۵ شهر اصفهان گفت بیش از ۹۵ درصد ثبت نام های دانش آموزان در مدارس انجام شده است و  یکی از عوامل موفقیت که توانستیم ثبت نام ها رابه این سرعت پیش ببریم، یاری همین دوستان و برنامه ریزی ها و جلسات پی در پی هم با شورای معاونین و مدیران مدارس بوده است.

کد مطلب: ۱۳۹۵۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۹۵ درصد ثبت نام دانش آموزان در مدارس اداره آموزش و پرورش ناحیه 5  انجام شده است

زهرا مقصودی معاون آموزشی ابتدایی ناحیه۵ شهر اصفهان در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: بیش از ۹۵ درصد ثبت نام های دانش آموزان در مدارس انجام شده است و یکی از عوامل موفقیت که توانستیم ثبت نام ها رابه این سرعت پیش ببریم، یاری همین دوستان و برنامه ریزی ها و جلسات پی در پی هم با شورای معاونین و مدیران مدارس بوده است.

وی افزود: ثبت نام ها برای ما و خانواده هاخیلی مهم بود و خانواده هم حق دارندنگران باشند چون دانش آموزان برایشان مهم است و خیلی پیگیر هستند که در چه مدارسی فرزندشان ثبت نام شود.

زهرا مقصودی تاکید کرد: یکی از کار های مهم ما سازمان دهی معلمان است که امسال به یاری خداوند انشالله و با تدبیر ریاست محترم و همکاری دیگر مدیران بزرگوار یک برنامه ی کلی برای معلمان داریم.انتخاب مدیران را داریم که اکثر آن انجام شده است و حدود ۵ مدرسه دیگر داریم که مدیران آن ها باید مشخص شود و انشالله به یاری خداوند تا پایان این هفته انجام می‌شود.

معاون آموزشی ابتدایی ناحیه۵ شهر اصفهان تصریح کرد: خواهش بنده این است که از مسئولین و خیرین مدرسه ساز بحث تاسیس مدارس ابتدایی در سطح شهر بیشتر توجه کنند.


دانش آموز خبرنگار: ریحانه ایازی خبرنگار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار