مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان خبر داد:

تکمیل و ساخت ۳ پروژه‌ در آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان

اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان گفت از مهمترین اقدامات در منطقه گلپایگان، اتمام ۳ پروژه ای است که سالیان سال رها شده بود و با رایزنی، تلاش و پیگیری‌هایی که انجام شد، کار احداث، تکمیل و ساخت آنها شروع شده است.

کد مطلب: ۱۳۹۴۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
تکمیل و ساخت ۳ پروژه‌ در آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان

باقر عبیری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: از خردادماه با تشکیل ستاد پروژه مهر توانستیم یک بررسی میدانی روی فضاهای آموزشی‌ انجام دهیم و فضاهایی که نیاز به مرمت، تعمیر، بازسازی، بهسازی و شاداب‌سازی داشتند را شناسایی کردیم و قسمتی از آنها را در طرح شهید عجمیان و طرح هجرت، با مشارکت مدیران و از محل خیرین، تعمیر، بازسازی و بهسازی کردیم.

‍ وی ادامه داد: بخشی از تجهیزات مورد نیاز را برای سال جدید از طریق مجمع خیرین و کمیته انجمن اولیا و مربیان مدارس توانستیم تهیه کنیم. همچنین تعدادی از دانش آموزان فنی و حرفه ای و کار و دانش که مهارتی در ساخت تجهیزات دارند را به کارگیری کردیم تا وسایل اسقاطی که در انبار بودند را تعمیر کنند.

‌ عبیری اذعان کرد: از مهمترین اقدامات ما در منطقه گلپایگان،۳ پروژه‌ ای است که سالیان سال رها شده بودند. ما توانستیم با رایزنی، تلاش و پیگیری هایی که انجام دادیم کار احداث، تکمیل و ساخت آنها را شروع کنیم.

‌رئیس آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان خاطرنشان کرد: در این دولت شاهد این هستیم که گشایش‌هایی نسبت به سال های قبل حاصل شده است، از جمله بحث سرانه هایی که در سال جاری واریز شد و بحث ایاب و ذهاب دانش‌آموزان که اینها نشان دهنده توجه دولت نسبت به مدارس و آموزش و پرورش است.

دانش آموز خبرنگار:دینا مشایخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار