وزیر امور اقتصادی و دارایی در اسلامشهر عنوان کرد:

ضرورت تغییر فرهنگ ضدتولید در دستگاه‌های اجرایی

اسلامشهر (پانا) - وزیر امور اقتصادی و دارایی در نشست فعالان اقتصادی در شهرستان اسلامشهر گفت مشکلات تولیدکنندگان فعال و خوشنام باید رفع شود و تغییر فرهنگ ضدتولید در دستگاه‌های اجرایی یک ضرورت است.

کد مطلب: ۱۳۹۴۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تغییر فرهنگ ضدتولید در دستگاه‌های اجرایی

سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان اسلامشهر در نشست فعالان اقتصادی منطقه که در سالن جلسات فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، پس از شنیدن مسائل و مشکلات تعدادی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی به آنها قول مساعد داد مواردی که در حیطه اختیارات وزارت امور اقتصادی است به سرعت حل و فصل شود و سایر موارد نیز از طریق مسئولان مربوطه در دولت پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه عمده مواردی که در جلسه مطرح شد، مربوط به بروکراسی اداری بود، بیان کرد: واقعیت این است که ما میراث‌دار شرایطی در نظام اداری و اجرایی کشور به معنای عام هستیم که مجموعه دستگاه‌های اجرایی در خدمت تولید نبودند و برای آنها مهم نبوده که رضایت تولیدکننده جلب شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: مشکلات تولیدکنندگان فعال و خوشنام می‌بایست رفع شود و تغییر فرهنگ ضدتولید در دستگاه‌های اجرایی یک ضرورت است و جهت‌گیری در مورد تسهیلات می‌بایست به صورتی باشد که تسهیلات به صورت ساده و همراه با تعداد اقساط بیشتر باشد؛ در شبکه بانکی به اندازه کافی قید و محدودیت را در شرایط فعلی داریم و خودمان هم زنجیر دیگری به پای تولید‌کننده نبندیم.

خاندوزی در مورد قطعی برق مجتمع‌های صنفی و صنعتی شهرستان اسلامشهر افزود: متأسفانه ناترازی در تولید و مصرف برق داریم و دولت سعی می‌کند که این موضوع را مدیریت کند. اما حتما باید قطعی برق همراه با برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی باشد، چرا که در صورتی که غیرقابل پیش‌بینی باشد ممکن است به تجهیزات و ماشین‌آلات آسیب وارد کند و این آسیب خسارت جبران‌ناپذیر را به تولیدکننده وارد خواهد کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی درجریان سفر یک‌روزه خود به شهرستان اسلامشهر که با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار اسلامشهر و مدیران استانی و شهرستانی همراه بود، از شرکت‌های صنایع غذایی آریا فودان و فیلور(بهمن) در احمدآباد مستوفی، بانک صادرات و اداره مالیات اسلامشهر بازدید کرد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار