نماینده بوشهر در مجلس شورای اسلامی:

باید اقتضائات را بشناسیم و نقش خود را در مسیر بیابیم

بوشهر (پانا) - نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی وظیفه معلمان را در جهاد تببین مهم دانست و بیان کرد راه حل این است که اقتضائات شناخته شود و نقش افراد در مسیر دیده شود. باید بر توان خود افزوده، وگرنه در برابر تهاجم دشمن باید تسلیم شد.

کد مطلب: ۱۳۹۴۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
باید اقتضائات را بشناسیم و نقش خود را در مسیر بیابیم

عبدالکریم جمیری در دومین مجمع معلمان انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: امروز مسئولیت سنگین دفاع از ارزش‌های الهی بر دوش کسانی است که کار تعلیم و تربیت را بر عهده دارند.

جمیری افزود: باید استعدادها و توانمندی‌های این نسل را شکوفا کنیم تا در این مسیر الهی آن‌ها را مسئولیت پذیر ببینیم.

جمیری گفت: متأسفانه تنگناهای اقتصادی که یکی از کارکردهای دشمن است کاری با ما کرده که به این مسئولیت آن گونه که باید فکر نکنیم.

وی ادامه داد: آیا با وجود مشکلات و کمبودها این مسئولیت از ما سلب می شود یا همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس باید با تمام توان در میدان مبارزه جبران کمبودها را کنیم.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه کار دشمن این است که ما را نسبت به آینده ناامید کند، اما با وجود همه هجمه‌ها باید امید را در دل نسل جدید زنده نگه داریم.

جمیری، وظیفه معلمان را در جهاد تببین مهم دانست و بیان کرد: راه حل این است که ما اقتضائات را بشناسیم و نقش خود را در مسیر بیابیم. باید بر توان خود بیافزاییم وگرنه در برابر تهاجم دشمن مجبور به تسلیم شدن خواهیم بود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم، آینده را متعلق به جبهه حق دانست و اظهار کرد: در برابر نظامی که به ما سپرده شده باید احساس مسئولیت کنیم و این احساس مسئولیت را به دیگران منتقل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار