مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهپایه:

مهم ترین دستاورد آموزش و پرورش تربیت نسلی است که رقم زننده تمدن نوین اسلامی هستند

اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهپایه گفت مهم‌ترین دستاورد آموزش و پرورش در دولت، تربیت نسلی است که رقم زننده تمدن نوین اسلامی است، از دانش‌آموزان انتظار می‌رود که مومن و انقلابی باشند؛ این دانش‌آموزان در آینده نزدیک پدر و مادر می‌شوند و امید است بتوانند نسلی انقلابی تربیت کنند.

کد مطلب: ۱۳۹۴۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مهم ترین دستاورد آموزش و پرورش تربیت نسلی است که رقم زننده تمدن نوین اسلامی هستند

نصرالله هاشمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهپایه، در مراسم گردهمایی رؤسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: در بحث پروژه مهر، اکثریت انتظار دارند که مدارس به روزتر شوند. در همین راستا ما سعی داریم در بیشتر مدارس طرح شاداب سازی را پیاده کنیم و فضای کلاس و حیاط مدارس را باب میل دانش آموزان آماده کنیم. مثل تعمیرات وسایل مدرسه، رنگ آمیزی مدرسه، تعمیر آسفالت که امیدواریم تغییرات موجب افزایش میل بچه ها به تحصیل شود و خستگی سال گذشته را از یاد آنها ببرد.

‌ وی گفت: یکی از مهم ترین شاخص های ما در سال گذشته مطرح شدن امتحانات نهایی بود که ۴۰درصد در کنکور موثر بود. بحمدالله و با یاری مسئولین استان و شهرستان کوهپایه، دانش آموزان این شهرستان توانستند کنکوری با آرامش و بدون استرس نسبت به سال های قبل در فضای امن تر بدهند که در این راستا از ارگان ها و کارشناسان مختلفی کمک گرفته شد.

‌‌ هاشمی عنوان کرد: درباره چشم انداز آموزش و پرورش نمی توان نظریه دقیق و مطلقی داد، ولی اگر آنچه بر مبنای سند تحول آموزش و پرورش است به درستی رعایت و انجام شود، آینده خوبی برای دانش آموزان و مسئولین در پیش داریم.

‌ مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهپایه افزود: سند تحول آموزش و پرورش توسط رهبری با در نظر گرفتن همه جوانب نوشته و تایید شده است؛ پس اگر با این مبنا پیش برویم قطعا آینده روشنی در انتظارمان است.

وی خاطرنشان کرد: مهم ترین دستاورد آموزش و پرورش در دولت، تربیت نسلی است که رقم زننده تمدن نوین اسلامی است، ما از دانش آموزان انتظار داریم که مومن و انقلابی باشند؛ این دانش آموزان در آینده نزدیک پدر و مادر می‌شوند و امید داریم بتوانند نسلی انقلابی تربیت کنند.

دانش آموز خبرنگار: مهسا زین‌العابدینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار