در محل دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز برگزار شد

برگزاری گردهمایی یادواره شهدای مدافع حرم و شهید صدرزاده

تهران (پانا) - اولین گردهمایی یادواره شهدای مدافع حرم و شهید صدرزاده، روز چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه در محل دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز(مجتمع دانشگاهی شهید صدرزاده) به همت قرارگاه‌ها و گروه‌های جهادی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۹۴۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری گردهمایی یادواره شهدای مدافع حرم و شهید صدرزاده

در این جلسه توحید پوررستم؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و احمد صالحی آرا؛ رئیس مرکز شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، میز گردی با موضوع شهدای مدافع حرم و صاحبان رسانه تشکیل دادند.

همچنین ناری زاده؛ شاعر و استاد دانشگاه از اهمیت پرداختن به موضوع شهدا در زمینه شعر و ادبیات سخن گفت و حاتمی؛ فعال حوزه ادبیات کودک و نوجوان نیز با اشاره به اینکه باید کودکان را از دوره مهد و پیش دبستان با داستان، شعر و آثار صوتی و تصویری آشنا کرد و اهمیت آشناسازی کودکان با امور فرهنگی ایثار و شهادت بیان کرد.

محمد ولی؛ پژوهشگر و نویسنده کتاب دفاع مقدس با تاکید بر آفرینش آثار فرهنگی و ادبی در حوزه شهدا، گفت: «لازم است تحقیقات کاملی در این رابطه صورت گیرد و داستان زندگی شهدا بر پایه واقعیت باشد.»

شادمانی؛ فعال امور زنان در عرصه بین الملل با بیان اینکه باید به نقش زنان در زندگی شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس به صورت جدی پرداخته شود؛ گفت:«فرهنگ ایثار و شهادت مدیون فداکاری‌ها و صبر و استقامت این زنان است.»

در ادامه همسر شهید مصطفی صدر زاده به بیان خاطراتی از زندگی مشترک خود با شهید و سجایای اخلاقی وی پرداخت.

در بخش پایانی مراسم از فعالان و تلاشگران جهادی تقدیر به عمل آمد.

دانش آموز خبرنگار: هستی کولیوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار