حضور شش دو‌و‌میدانی‌کار در اردوی تیم ملی

تهران (پانا) - شش تن از اعضای تیم ملی دو‌ومیدانی کشورمان از خرداد ‌گذشته تا‌کنون به‌منظور حضوری مقتدرانه در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی هانگژو اردو آماده‌سازی خود را در استان تهران آغاز کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۹۴۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور شش دو‌و‌میدانی‌کار در اردوی تیم ملی

‌شش ورزشکار از اعضای تیم ملی دو ومیدانی کشورمان به منظور حضوری مقتدرانه در مسابقلت قهرمانی آسیا و همچنین بازی‌های آسیایی هانگژو، اردو آماده‌سازی خود را از خرداد ماه گذشته تا کنون در استان تهران و ورزشگاه آفتاب انقلاب آغاز کرده و تا بازی‌های آسیایی تمرینات خود را ادامه خواهند داد.

بر همین اساس اعضای تیم ملی کشورمان در هر دو بخش بانوان و آقایان این اردو آماده‌سازی را زیر نظر مربیان تخصصی خود و کمیته فنی فدراسیون دو و میدانی در ورزشگاه آفتاب انقلاب آغاز و تا اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو ادامه می‌دهند.

در این اردو آماده سازی نفراتی همچون، احسان حدادی، حسین رسولی، مهدی پیرجهان، رضا مقدم، حمیده اسماعیل‌نژاد حضور دارند و فرزانه فصیحی نیز در حال حاضر تمرینات خود را در تهران پیگیری می‌‌کند.

همچنین مهدی صابری نایب قهرمان ماده پرتاب وزنه مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا اردو آماده‌سازی خود را در شهر مشهد مقدس برپا کرده است.

‌احسان حدادی نایب قهرمان المپیک لندن در ورزشگاه آفتاب انقلاب سکونت دارد و تمرینات خود را نیز در همین مجموعه پیگیری می‌کند.

سایر اعضای تیم کشورمان نیز در هتل شهر ساکن هستند و برای انجام تمرینات به کمپ تیم‌های ملی دو و میدانی (آفتاب انقلاب)مراجعه می‌‌کنند.

در این اردو امکاناتی از قبیل، فیزیوتراپ، ماساژور و پزشک تغذیه محیا شده است‌، تا از این طریق به روند آماده‌سازی ورزشکاران اعزامی کشورمان به هانگژو کمک بیشتری شود.

‌تمامی امکانات و تجهیزات تخصصی دو و میدانی در اختیار قهرمانان ملی پوش کشورمان قرار دارد و همه آنها به صورت روزانه و طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مدیر تیم‌های ملی دو و میدانی مشغول به آماده سازی خود هستند.

‌لیست نهایی ورزشکاران اعزامی تیم ملی دو و میدانی به بازی‌های آسیایی هانگژو پس از پایان مسابقات یونورسیاد جهانی دانشجویان و همچنین مرحله نخست بیست‌وهفتمین دوره رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور از سوی فدراسیون اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار