فرماندار نایین:

به فعالیت دانش‌آموزان در عرصه خبرنگاری افتخار می‌کنیم

نایین(پانا) - فرماندار شهرستان نایین گفت دانش‌آموزان فعال و حرفه ای خبرگزاری پانا نایین که در مدت زمان کوتاهی مخاطب قابل توجهی جذب و در سطح شهرستان شناخته شدند، افتخارآمیز هستند.

کد مطلب: ۱۳۹۴۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
به فعالیت دانش‌آموزان در عرصه خبرنگاری افتخار می‌کنیم

محمد کریمی در آیین تجلیل از خبرنگاران پانا شهرستان نایین با بیان اینکه عضو پیگیر و جدی کانال خبرگزاری پانا در نایین است، اظهار کرد: ما به دانش آموزان فعال، خوب و حرفه ای در عرصه خبر و خبرنگاری که توانستند در مدت زمان کوتاهی، با توجه به برخی محدودیت هایی که در آینده رفع می شود، مخاطب قابل توجهی جذب و در سطح شهرستان شناخته شوند، افتخار می‌کنیم.

وی ادامه داد: خبرنگاران خبرگزاری پانا در شهرستان نایین بدانند که یک مسیر درست را در پیش گرفته اند و اینجا درخواست می‌کنم که با یکدیگر دو عهد و پیمان ببندیم.

فرماندار شهرستان نایین گفت: نخست اینکه بر اثر ملاک های صداقت و امانت با یکدیگر عهد ببندیم که تا هر زمان که به عنوان خبرنگاری شناخته می‌شوید، این قلب و طینت های پاکی که دارید را حفظ کنید.

وی ادامه داد: صداقت، امانت، انصاف، مستندگویی و روحیه و رویه انقلابی باید سرلوحه خبرنگاران در انتشار اخبار باشد و مهمترین سرمایه وجودی شما همین خلوص و نورانیت شماست.

دانش آموز خبرنگار: مهدیه اشکستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار