به مناسبت روز خبرنگار صورت پذیرفت؛

غبارروبی مزار شهدای رسانه در تبریز

تبریز(پانا)- صبح امروز مزار شهدای رسانه به مناسبت روز خبرنگار با حضور جمعی از خبرنگاران و مسئولین استانی در محل گلزار شهدای وادی رحمت تبریز غبارروبی شد.

کد مطلب: ۱۳۹۴۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
غبارروبی مزار شهدای رسانه در تبریز

تراب محمدی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای عزیزمان در عرصه رسانه را گرامی می داریم که چرا که آن ها مخابره کننده پیام حقیقت و مظلومیت در دوران دفاع مقدس بودند و ما آرامش و امنیت امروز خود را مدیون این شهدای بزرکوار هستیم.

همچنین در ادامه این برنامه، حسن گلی، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: نامگذاری روز شهادت یک شهید بزرگوار به عنوان روز خبرنگار پیام معناداری دارد، چراکه شهدای بزرگوار با جان و خون خود پیام حقانیت، مظلومیت و انسانیت را به عالم مخابره کردند.

وی با تاکید بر اهمیت کار رسانه‌ها و فعالیت خبرنگاران، خاطرنشان کرد: امیدواریم اصحاب رسانه در عمل به رسالت‌های خود موفق بوده و مسئولان و دولتمردان نیز به وظایف خود در قبال اهالی رسانه عمل کنند.

گفتنی است؛ شهیدان علی اکبر سلامی، سید هادی غیبی، رحیم حسن پور، مجید جبار شهیر، امیر جدیری نام آور و غلامحسین حیدرنیا فتح آباد شهدای خبرنگار ایام دفاع مقدس در فاز یک گلزار شهدای وادی رحمت تبریز آرمیده‌اند.

دانش آموز خبرنگار: مبین محمدپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار