مدیر کل آموزش و پرورش البرز:

خبرنگاران پرچم داران عرصه ی حقیقت و آگاهی هستند

کرج(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در حاشیه ی بازدید از خبرگزاری ایرنا به مناسبت روز خبرنگار ، ضمن تقدیر از فعالیت های موثر خبرگزاری جمهوری اسلامی استان البرز بیان کرد : خبرنگاران پرچم داران عرصه ی حقیقت و آگاهی اند و خبرگزاری جمهوری اسلامی همواره رسالت خود را در عرصه ی آگاهی رسانی و انعکاس حقیقت به خوبی انجام داده است و این امر بسیار قابل تحسین و ارزشمند است .

کد مطلب: ۱۳۹۳۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران پرچم داران عرصه ی حقیقت و آگاهی هستند

علی حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش همچنین اضافه کرد : این روزها با وجود گسترش شبکه های اجتماعی و سایت های اینترنتی خبرها به سرعت در سطح جهان انتشار پیدا می‌کنند و چه بسا در این میان اخبار غلط و گمراه کننده ی فراوانی نیز به عرصه ی انتشار می‌رسند ‌. اما خبرگزاری هایی از قبیل پایگاه خبری ایرنا با فعالیت های موثر خود ضریب اطلاع رسانی صحیح را بالا می‌برند و این موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار است ‌.

حجرگشت با اشاره به پیشرفت های اخیر حوزه ی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش اذعان کرد : درحوزه ی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش تاکنون شاهد پیشرفت ها و نقاط قوت فراوانی بوده ایم . در فضای شبکه ی شاد نیز خوشبختانه خبرها با بازدید بسیاری روبه رو می‌شوند که این موضوع ناخود آگاه ضریب اطلاع رسانی را به خصوص در عرصه ی آموزش و پرورش افزایش می‌دهد.

وی با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی صحیح و دقیق در آستانه ی بازگشایی مدارس تصریح کرد : شهریور ماه همواره برای نظام آموزش و پرورش ماه سرنوشت ساز و پر اهمیتی بوده است ‌. چرا که در آستانه ی بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی سراسر کشور موجی از اخبار جدید و متنوع انتشار پیدا می‌کنند . بسیاری از این اخبار حاکی از ضعف های آموزش و پرورش و دغدغه های قشر فرهنگی و دانش آموز جامعه هستند و چه بسا سیل روانی گسترده ای را در آستانه ی بازگشایی مدارس ایجاد می‌کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش البرز در پایان یادآوری کرد : با وجود تمامی ضعف ها و کاستی ها ما در تلاشیم از طریق تیم های رسانه ای و خبری آمادگی نظام آموزش و پرورش و شور و شوق مضاعف بازگشایی مدارس را به طرز هوشمندانه ای بیش از پیش انعکاس دهیم تا تأثیر منفی این قبیل از خبرها از بین برود و سبب رفع کاستی ها و کمبود ها شود .

دانش آموزخبرنگار: آتوسا هشترود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار