مدیرکل نوسازی مدارس زنجان خبر داد:

ارسال تجهیزات طرح شهید عجمیان به مناطق ۱۴گانه استان

زنجان(پانا)-مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان گفت تجهیزات مورد نیاز برای اجرای طرح شهید عجمیان به ارزش ۱۰ میلیارد ریال به مناطق و نواحی ۱۴گانه آموزش و پرورش استان ارسال شد.

کد مطلب: ۱۳۹۳۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
ارسال تجهیزات طرح شهید عجمیان به مناطق ۱۴گانه استان

حمیدرضا اسلامی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان، تصریح کرد: طرح شهید عجمیان در ۱۴ منطقه آموزشی و ۳۵۰ مدرسه استان در حال اجرا می باشد.

اسلامی اضافه کرد: طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس در زمینه‌های رنگ‌آمیزی، زیباسازی و تعمیرات جزئی میز و صندلی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود با استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و دانش‌آموزان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم‌برخوردار بسیار مهم است، اضافه کرد: این موضوع با کار گروهی و همکاری همگانی در بخش‌های مختلف حاصل می‌شود.

وی ادامه داد: طرح شهید عجمیان در نظر دارد با بسیج نیروهای جهادی درون و بیرون از آموزش و پرورش و با کمک نهادهای حاکمیتی نسبت به بهسازی و شاداب سازی و تعمیرات مدارس در مناطق کم برخوردار اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه در بحث طرح شهید عجمیان مدارس مناطق کم برخوردار در اولویت هستند،گفت:حدود ۱۹۰ گروه جهادی استان زیر نظر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی در این طرح مشارکت دارند.

گفتنی است، شهید والامقام عجمیان خود یکی از فعالان حوزه اقدامات جهادی بود و با فعالیت در گروه‌های مردمی نقش فعالی در کمک به مناطق کم‌برخوردار داشت و بر این اساس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با تاسی به سیره این شهید بزرگوار قدم در راه بسترسازی برای فعالیت گروه‌های جهادی در مدارس گذاشت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار