معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش البرز:

فرایند ارزیابی مرهون تلاش های ارزیابان معاونت ابتدایی است

کرج (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز از اتمام فرایند ارزیابی داوطلبین آزمون استخدامی آموزگاران در استان البرز خبر داد و گفت موفقیت فرایند ارزیابی آموزگاران ابتدایی، مرهون فعالیت‌های جهادی تسهیلگران و ارزیابان حوزه معاونت ابتدایی است.

کد مطلب: ۱۳۹۳۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
فرایند ارزیابی مرهون تلاش های  ارزیابان معاونت ابتدایی است

سید محمود حسینی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد: این فرایند در ۵ حوزه ارزیابی مستقر در مجموعه مدارس شاهد ناحیه ۱ کرج استان البرز انجام شد که چهار حوزه ویژه خواهران و یک حوزه ویژه برادران ارزیابی از دواطلبین را انجام می‌دادند.

وی ضمن تشکر از فعالیت‌های تمامی عوامل اجرایی کانون‌ها افزود: موفقیت و نظم حاصل در این فرایند مرهون فعالیت‌های صادقانه و جهادی تسهیلگران و ارزیابان ساعی حوزه معاونت ابتدایی و مساعدت و همدلی همکاران حوزه معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی و اداره حراست استان البرز است.

حسینی ادامه داد: در این ارزیابی که با فعالیت ۶۰ ارزیاب در قالب ۱۵ گروه صورت پذیرفت، روزانه ۹۰ داوطلب مورد ارزیابی قرار گرفتند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز در پایان یادآوری کرد: اگرچه ارزیابی از داوطلبان آزمون استخدامی آموزگاران پایان یافت، اما ارزیابی ۴۳ نفر از داوطلبان آموزگاری مدارس استثنایی همچنان باقیست و ارزیابی از آنان پس از اعلام سراسری و طراحی سناریوهای ویژه این گروه، در روزهای آتی اعلام و صورت خواهد پذیرفت.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار