سخنگوی صنعت برق مطرح کرد؛

مصرف برق بالا است

تهران (پانا) - سخنگوی صنعت برق گفت در روزهای اخیر به واسطه افزایش دمای هوا و به دنبال آن افزایش مصرف برق کماکان تقاضای مصرف برق بالا و بیش از ۷۱ هزار مگاوات بود.

کد مطلب: ۱۳۹۳۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مصرف برق بالا است

به گزارش ایسنا؛ مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه با توجه به افزایش شدید دمای هوا پیش‌بینی نیاز مصرف بیش از ۷۳ هزار مگاواتی داشتیم و همکاران ما برای تامین این میزان آمادگی لازم را داشتند، اظهار کرد: در چهارشنبه نیاز مصرف برق به ۷۲ هزار و ۴۱۵ مگاوات و در پنجشنبه نیز به ۷۱ هزار و ۸۰۶ مگاوات رسید.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو برای جذب افزایش همکاری مشترکان خانگی سیاست تشویق همه مشترکان اعم از پرمصرف ها را هم در دستور کار خود قرار داده، اظهار کرد: امسال پاداش صرفه جویی به همه مشترکانی که میزان مصرف برق خود را نسبت به سال گذشته کاهش دهند تعلق خواهد گرفت.

سخنگوی صنعت برق با اشاره به برنامه وزارت نیرو برای گذر از باقیمانده فصل گرم تابستان گفت: با افزایش همکاری مشترکان قطعا از روزهای سخت و گرم آینده نیز عبور خواهیم کرد.

به گفته وی ۱۱ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۲۳، ساعات اوج مصرف برق هستند، در بخش خانگی به مردم توصیه می‌شود از وسایل پرمصرف در این ساعات استفاده نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار