رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خبر داد:

تحویل ۱۱۰۰ کلاس درس به دانش‌آموزان خراسان رضوی در مهر‌ امسال

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت در مهر‌ امسال ۲۳۵ پروژه مشتمل بر ۱۱۰۰ کلاس درس، تحویل دانش‌آموزان استان خراسان رضوی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۹۲۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تحویل ۱۱۰۰ کلاس درس به  دانش‌آموزان خراسان رضوی در مهر‌ امسال

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ حمیدرضا خان‌محمدی در بازدید از پروژه‌های آموزشی و پژوهشی مناطق تبادکان، ناحیه یک، ۲ و ۵ مشهد مقدس اظهار داشت: در مهرماه امسال ۲۳۵ پروژه مشتمل بر ۱۱۰۰ کلاس درس، تحویل دانش‌آموزان این استان خواهد شد.

وی افزود: پروژه‌های حاشیه شهر مشهد مقدس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و خوشبختانه پیشرفت پروژه‌ها، سرعت اقدامات و برنامه عملیاتی قابل قبول بوده است و امیدواریم در مهرماه ۱۱۰۰ کلاس درس تحویل دانش‌آموزان عزیز خراسان رضوی شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تحویل بیش از 15000 کلاس درس در 9 ماه فعالیت سازمان در دوره مدیریت جدید تصریح کرد: این رکورد قابل توجه علی‌رغم همه مشکلات و محدودیت‌ها حاکی از عزم جدی دولت برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و توجه ویژه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است. در این بین مساعدت‌های سفرهای ریاست‌جمهوری، سهم قابل توجهی را در این موفقیت‌ها به خود اختصاص می‌دهد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اذعان داشت: با برنامه‌ریزی انجام‌شده در سال تحصیلی پیش رو تعداد ۲۰۰۰ پروژه و در مجموع حدود ۱۰ هزار کلاس درس به دانش‌آموزان تقدیم خواهد شد که گام بزرگی در موفقیت‌های نهضت مدرسه‌سازی در کشور است.

خان‌محمدی با اشاره به اجرای مرحله تابستانه طرح ملی شهید عجمیان بیان داشت: به همت گروه‌های مردمی و جهادی و پیشگامی دانش‌آموزان و معلمان، کارهای بسیار خوبی برای بهسازی و شاداب‌سازی مدارس در حال اجراست. ان‌شاءالله با همراهی پایگاه‌های مردمی بسیج، مساجد و... مهرماه باشکوهی را تجربه خواهیم کرد.

وی با اشاره به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در راستای تحقق ساحت زیستی و بدنی سند تحول بنیادین افزود: در استان خراسان رضوی 6 استخر دانش‌آموزی تحویل دانش‌آموزان خواهد شد. با تکمیل مجموعه ورزشی منطقه تبادکان، یک مجموعه ورزشی متشکل از استخر، چند سالن اختصاصی، زمین چمن طبیعی و زمین چمن مصنوعی در این منطقه خواهیم داشت.

خان‌محمدی در پایان گفت: در مهرماه ۱۰ پروژه بزرگ ورزشی در استان متناسب با ظرفیت دانش‌آموزان عزیز تحویل آموزش و پرورش خواهد شد و امیدواریم این نهضت به خصوص در حوزه ساخت مجموعه‌های ورزشی ادامه‌دار باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار