حضور گروه جهادی شهید مهدی باکری در مرغملک

لاران (پانا) - حضور گروه جهادی شهید مهدی باکری از دانشگاه آزاد شهرکرد همزمان با به پایان رسیدن دهه اول محرم و با هدف بهبود عملکرد دانش‌آموزان و بانوان در زمینه‌های فرهنگی و آموزشی انجام شد.

کد مطلب: ۱۳۹۲۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور گروه جهادی شهید مهدی باکری در مرغملک

محدثه شریفی، عضو گروه جهادی شهید مهدی باکری در گفت وگو با پانا اظهار کرد: «برنامه های اجرایی توسط گروه جهادی، برنامه هایی در زمینه های فرهنگی، آموزشی و عمرانی بود.»

وی در ادامه سخنان خود افزود: «دیوارنویسی و طراحی دبستان پسرانه حافظ مرغملک و ترمیم خطوط زمین فوتبال از برنامه های عمرانی است که توسط گروه جهادی شهید مهدی باکری صورت گرفت.»

محدثه شریفی با اشاره به گروه بندی برنامه های آموزشی در دسته بانوان و دانش آموزان تصریح کرد: برنامه هایی مختص بانوان ایجاد شد که این برنامه ها متشکل از کلاس خیاطی، کارگاه بهداشت خانواده و کلاس احکام و قرآن ویژه بانوان بود که در بازه زمانی ۹ تا ۱۱ صبح در مدت زمان چهار روز برگزار شد.

شریفی ادامه داد: گروه کودک و نوجوان نیز با شرکت در کلاس های آموزش زبان انگلیسی، زبان عربی، ریاضی و کلاس آموزش کاردستی و نقاشی به صورت پایه سعی در همکاری و همراهی بیشتر در امور مختلف جهادی، فرهنگی و آموزشی کردند.

وی در ادامه عنوان کرد: از برنامه های فرهنگی که توسط گروه جهادی واحد خواهران انجام شد می توان به برگزاری روایت گری شهدا در گلزار شهدای مرغملک، دیدار با خانواده شهدا و روضه خوانی اشاره کرد.

شریفی در پایان گفت: خیلی خوشحالیم از بابت اینکه به روستای مرغملک آمدیم و ضمن آشنایی با مردم مرغملک به مردم این روستا خدمت رسانی کردیم.

دانش آموز خبرنگار: سیده زهرا اصغرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار