معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان‌ تهران خبر داد:

دانش‌آموز خبرنگاران پانا شهرستان‌های تهران در بزرگداشت روز خبرنگار، از اردوهای آموزشی تفریحی بهره‌مند می‌شوند

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی شهرستان‌های استان تهران، از برگزاری اردویی به‌مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار برای دو گروه از خبرنگاران دختر و پسر خبرگزاری پانا شهرستان‌های استا‌ن‌تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۲۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز خبرنگاران پانا شهرستان‌های تهران در بزرگداشت روز خبرنگار، از اردوهای آموزشی تفریحی بهره‌مند می‌شوند

سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی، در ۱۷ مرداد به مناسبت پاسداشت شهادت مظلومانه خبرنگار شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار، اردویی برای دانش‌آموزان عضو خبرگزاری پانا شهرستان‌های استان‌تهران برگزار می‌کند.

سعید دهنویی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان‌تهران از برگزاری اردوی یک‌روزه ویژه دانش‌آموزان پسر و دختر خبرنگار پانا به تفکیک جنسیت خبر داد و افزود: به پاس تقدیر از تلاش‌های خالصانه دانش‌آموز خبرنگاران پانا در شهرستان‌های استان‌ تهران، اردوهای آموزشی و تفریحی در روز خبرنگار تدارک دیده شده است که در دو روز با حضور ۴۰۰ خبرنگار دختر و ۲۰۰ خبرنگار پسر برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه والای خبرنگاران تصریح کرد: دانش‌آموز خبرنگاران پانا، پویندگان مسیر روشنگری و آگاهی‌بخشی هستند؛ هر فعالیت اجرایی نیازمند ابزار و عرصه‌ای است تا بتواند اقدامات مطلوب و ارزشمند را رسانه‌ای کند، به همین علت رسالت خبرنگاران بسیار سنگین است چرا که آنان حقیقت‌ها را انعکاس می‌دهند و می‌بایست جامعه را به سمت واقعیت ها سوق دهند.

وی بهره‌گیری مسئولین و مدیران از توانایی دانش‌آموزان در خبرگزاری پانا را اقدامی مهم و تحسین‌برانگیز برشمرد و بیان کرد: خبرنگاران پانا با تیزبینی و هوش و مهارت‌های اجتماعی خود کمک شایانی به تحقق اهداف آموزش وپرورش خواهند کرد، بنابراین از ظرفیت دانش‌آموز خبرنگاران می‌توان در مسیر ارتقای کیفیت برنامه‌های فرهنگی، پرورشی و تربیتی بهره برد.

دهنوی اهداف خبرگزاری پانا را برانگیختن حس میهن‌دوستی و ارتقای سواد رسانه‌ای و مسئولیت‌پذیری عنوان و تشریح کرد: این اردوی یک‌روزه ویژه دانش‌آموزان خبرنگار خبرگزاری پانا شهرستان‌های استان تهران است که در جهت بهره‌مندی آنان از اردو، برنامه‌های تفریحی و آموزشی نیز تدارک دیده شده است.

وی از برگزاری اردوی دختران و پسران خبرنگار در روز ۱۵ و ۱۶ مردادماه خبر داد و افزود: مکان برگزاری اردوی دختران خبرنگار پانا در اردوگاه شهید‌ منتظری شهریار و مکان اردوی پسران در کانون‌ استانی سمیه‌ شهرری است.

سعید دهنوی در پایان ضمن اظهار خشنودی از فعالیت‌های ارزشمند خبرگزاری پانا شهرستان‌های استان‌تهران در پوشش همه‌جانبه اخبار استان‌، بر تداوم همکاری میان سازمان دانش‌آموزی استان و خبرگزاری پانا با مدارس تاکید کرد و گفت: امیدواریم با آموزش و همت اساتید و مربیان برجسته، خبرنگاران ساعی و توانمند، دارای مهارت‌اجتماعی و ثابت‌قدم و بااراده در راستای رسالت نظام تعلیم و تربیت، پرورش دهیم.

خبرنگار: راضیه‌ یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار