تاریخ‌‎سازی دختران وزنه‌برداری ایران در دهلی‌نو با ۵ طلای ناب

تهران‌(پانا) - سه نماینده دسته ۶۴ کیلوگرم وزنه‌برداری دختران ایران در پیکارهای قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا موفق به کسب ۵ طلا، ۲ نقره و یک برنز شدند.

کد مطلب: ۱۳۹۲۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تاریخ‌‎سازی دختران وزنه‌برداری ایران در دهلی‌نو با ۵ طلای ناب

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان قاره کهن روزهای ۶ تا ۱۴ مرداد در دهلی‌نو برگزار می‌شود.

امروز (سه‌شنبه) در ادامه این رقابت‌ها در دسته ۶۴ کیلوگرم فاطمه کشاورز، سیده‌غزاله حسینی و سیده‌هانیه شریفی در گروه A به روی تخته رفتند. در این پیکارها، سیده‌غزاله حسینی با ۳ طلا قهرمان نوجوانان آسیا شد. او در یک‌ضرب ۸۱ و در دوضرب ۱۰۱ کیلوگرم را بالای سر برد و با رکورد مجموع ۱۸۲ کیلوگرم قهرمان دسته ۶۴ کیلوگرم نوجوانان آسیا شد. این نخستین قهرمانی تاریخ وزنه‌برداری ایران در مسابقات نوجوانان آسیاست.

فاطمه کشاورز نیز با مهار وزنه ۱۱۱ کیلوگرم و رسیدن به حدنصاب مجموع ۱۹۷ کیلوگرم ضمن کسب مدال طلای دوضرب، قهرمان دسته ۶۴ کیلوگرم جوانان آسیا شد. کشاورز در یکضرب نقره گرفته بود. این نخستین قهرمانی تاریخ وزنه‌برداری ایران در مسابقات جوانان آسیاست.

هانیه شریفی که در یک‌ضرب با مهار وزنه ۷۲ کیلوگرم ششم شده بود در دوضرب با مهار وزنه ۱۰۰ کیلوگرمی به مدال نقره رسید و در مجموع نیز با حدنصاب ۱۷۲ کیلوگرم بعد از سیده غزاله حسینی و نماینده ترکمنستان سوم‌ شد و به مدال برنز آسیا دست پیدا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار