مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

مردمی‌سازی موجب بهبود اجرایی‌سازی پروژه مهر می‌شود

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز برنامه‌محور شدن فعالیت‌های آموزش و پرورش را از اهداف اصلی پروژه مهر عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۲۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مردمی‌سازی موجب بهبود اجرایی‌سازی پروژه مهر می‌شود

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در جلسه‌ای با دبیر پروژه مهر استان، حسن اجرای فعالیت‌های مربوط به ساماندهی نیروی انسانی، آماده‌سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید، انجام فعالیت‌های فرهنگ‌سازی برای آمادگی لازم برای بازگشایی مطلوب مدارس را از وظایف کارگروه‌ها برشمرد و بر اجرای به‌موقع و دقیق آن‌ها تاکید کرد.

وی ادامه داد: نظارت مستقیم بر روند کلی اجرای پروژه مهر، نظارت بر فضای فیزیکی سالم و بهداشتی مدارس و همچنین ثبت‌نام آسان و روان در آغاز بازگشایی مدارس، از وظایف این کارگروه‌های فعال است.

حجرگشت در ادامه با تاکید بر نقش مهم کارگروه مردمی‌سازی بر لزوم مشارکت همه‌جانبه، در بهبود اجرایی‌سازی پروژه مهر امسال، تصریح کرد: به منظور فراهم کردن زمینه‌های مناسب و تمهیدات لازم جهت بازگشایی هرچه باشکوه‌تر مدارس، باید با همدلی و هم‌ زبانی همه‌جانبه وارد میدان عمل شویم تا پروژه مهر به خوبی اجرایی شود. همچنین لزوم تشکیل جلسات هفتگی و ارائه گزارش کار منطبق بر برنامه زمان‌بندی اعلام شده از سوی کارگروه‌ها بر روند این پروژه تاثیرگذار خواهد بود.

در ادامه لیلا الماسی، دبیر پروژه مهر استان نیز با اشاره به این که ایجاد تمهیدات لازم جهت بازگشایی هرچه با‌شکوه‌تر در دستور کار کارگروه‌های ۹ گانه استان قرار دارد، گفت: تشکیل جلسات هفتگی شورای پروژه مهر از اهم اقدامات این شورا برای اجرای ساختارمند و دقیق پروژه مهر در استان است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان البرز در پایان با اشاره به اینکه پروژه مهر نماد برنامه‌ریزی، ساماندهی، هماهنگی، راهبری در راستای حداکثر کارآیی و اثربخشی است، یادآور شد: اهمیت نظارت معین‌‌های استان بر نواحی و شهرستان‌های ذیربط مورد تاکید است و نظارت با رویکرد انسانی، اسلامی، اصلاحی و مثبت را مهمترین رویکرد پروژه مهر در آموزش و پرورش برشمرد.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار