معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۷ مشهد:

محافل برکت‌آفرین، راهنمای دانش‌آموزان است

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد گفت در محافل برکت‌ و امیدآفرین دانش‌آموزان می‌توانند مسیر زندگی‌شان را بهتر از قبل طی کنند.

کد مطلب: ۱۳۹۱۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
محافل برکت‌آفرین، راهنمای دانش‌آموزان است

حجت خسروی نیک، معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۷ مشهد در گفت و گو با پانا گفت: «هیئت احلی من العسل چند سالی است که اعتبار آموزش و پرورش ناحیه ۷ است و دانش آموزان در عناوین مختلف در طول سال هم با نام هئیت دانش آموزی مراسمات مختلفی برگزار می کنند. امسال الحمدلله در ناحیه ۷ اتفاق مبارکی افتاد و در دارالقرآن محمد مصطفی به صورت متمرکز دانش آموزان مدارس این هیئت را برقرار کردند.»

وی ادامه داد: «هر شب تعدادی از دانش آموزان پسر و دختر در هیئت حضور پیدا می کنند و تمام‌ کارها از جمله کفشداری، واکس زدن کفش، پذیرایی و مداحی کاملا توسط دانش آموزان انجام می شود که توفیق بزرگی است که امسال نصیب و روزی ما شد.»

خسروی با بیان سخنی از مقام معظم رهبری گفت: «جلسات انس با اهل بیت، برکت آفرین است و بهترین زمان برای این جلسات، دهه اول محرم و شب های محرم منتهی به تاسوعا و عاشوراست.»

وی در پایان گفت: «انشاءالله این اتفاق به صورت متمرکز و بهتری در شب ها و در هفته های آینده در هئیت احلی من العسل بیافتد. نگاه ما این است که در محافل برکت آفرین و امیدآفرین دانش آموزان مسیر زندگی شان را بهتر از قبل با رهنمون های اهل بیت علیه السلام بتوانند پیدا کنند.»

دانش آموز خبرنگار: رضا بهرامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار