مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی:

پایدارسازی شبکه هدف اصلی افزایش شبکه های برق رسانی است

خبرگزاری پانا: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: پایدارسازی شبکه هدف اصلی افزایش شبکه های برق رسانی است.

کد مطلب: ۱۳۹۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد


داود عابدی در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: طول شبکه های فشار متوسط و ضعیف هوایی برق موجود در استان مرکزی 18230.7 کیلومتر است که در شش ماه اول سال جاری 115 کیلومتر به شبکه هوایی برق استان افزوده شده است .

وی با تاکید بر اینکه هدف از اجرای فعالیت های مذکور تامین و توزیع برق مطمئن به مشترکین استان مرکزی می باشد ابراز داشت: مجموع ترانس های هوایی و زمینی برق در استان 13683 دستگاه است که در 6 ماه اول سال جاری تعداد 293دستگاه به آن افزوده شده است .

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه طول شبکه زمینی برق موجود در استان مرکزی 831.4 کیلومتر است بیان کرد: درسال جاری 5.6کیلومتر به شبکه زمینی برق استان افزوده شده است .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در شهرستان تفرش تصریح کرد: تعمیرات شبکه فشار متوسط به طول 7520 متر، شبکه فشار ضعیف به طول 8660 متر، سرویس و تعمیرات چراغ های روشنایی معابر به تعداد 1855 مورد و شناسایی و بازدید حریم های موجود را ازفعالیت های انجام شده در شهرستان تفرش می باشد.

عابدی با اشاره به نصب 6 مورد کات اوت فیوز در شبکه فشار متوسط و بارگیری از تمامی 137 پست عمومی شهرستان تفرش خاطر نشان ساخت: بازدید از پست های زمینی و هوایی به تعداد 55 مورد، بازدید از شبکه فشار متوسط به طول 47900 متر، شبکه فشار ضعیف به طول 29050 مترو چراغ های روشنایی معابر به تعداد 4205 پایه از دیگر جمله فعالیت های انجام شده توسط شرکت برق شهرستان تفرش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار