کارشناس متوسطه اول تبادکان:

هویت شناسی دانش‌آموزان در مقطع متوسطه اول شکل می‌گیرد

تبادکان (پانا) - کارشناس متوسطه اول تبادکان گفت دوره متوسطه اول دوره‌ای است که در واقع هویت شناسی دانش‌آموزان در آن مقطع شکل می‌گیرد و بزرگترین هدف در این دوره شناخت استعداد و توانمندی دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۹۰۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
هویت شناسی دانش‌آموزان در مقطع متوسطه اول شکل می‌گیرد

مصطفی صادق، کارشناس متوسطه اول تبادکان با اشاره به این مهم که منطقه تبادکان منطقه ای است بسیار گسترده گفت: منطقه تبادکان در سطح کشور به لحاظ وسعت و پراکندگی دارای رتبه اول بوده و این وسعت و پراکندگی مشکلات خود را نیز به همراه دارد.

وی ادامه داد: جامعه شناسان معتقدند اگر در منطقه ای شکاف و معضلی وجود داشته باشد باید تمامی سازمان ها و ارگان ها دست به دست هم دهند که این معضل را برطرف کنند. ما در تبادکان با تراکم شکاف ها مواجهیم و معضلاتی چون فقر اقتصادی، فقر فرهنگی، اعتیاد، کودک همسری، طلاق و کودکان کار و از همه مهم تر فرق مذاهب که در این منطقه به صورت گسترده وجود دارد، کار را برای همکاران ما در حوزه آسیب‌های اجتماعی، سخت تر کرده است.

وی در پایان گفت: معضلاتی دیگر همچون کمبود فضای آموزشی و تراکم بالای دانش آموزان و کمبود نیروی انسانی متخصص را نیز باید افزود. بنابراین اگر بخواهیم بر این مشکلات و معضلات غلبه کنیم چاره ای نداریم جز اینکه از ظرفیت و توانمدی های تمامی سازمان ها و ارگان ها در راه آسیب‌شناسی گام برداریم، چرا که بنا به فرموده مقام معظم رهبری توسعه کشور در گرو و توجه بایسته و شایسته به آسیب است.

دانش آموزان خبرنگار: مهدیه صمدی، سارا شارعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار