طحان نظیف:

دومین جلسه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با انتخابات برگزار شد

تهران (پانا) - سخنگوی شورای نگهبان گفت دومین جلسه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با انتخابات روز گذشته برگزار شد و با توجه به تصویب نهایی اصلاحیه قانون انتخابات مجلس، مهم‌ترین محور جلسه بحث و تبادل نظر در این خصوص بود.

کد مطلب: ۱۳۹۰۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
دومین جلسه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با انتخابات برگزار شد

هادی طحان نظیف به تشریح جزییات دومین جلسه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با انتخابات پرداخت و گفت: این جلسه روز گذشته در شورای نگهبان برگزار شد و با توجه به تصویب نهایی اصلاحیه قانون انتخابات مجلس، مهم‌ترین محور جلسه بحث و تبادل نظر در این خصوص بود.

وی افزود: با توجه به اینکه الان نزدیک‌ترین فرآیند انتخابات، مرحله پیش‌ ثبت‌نام‌هاست، هماهنگی‌های لازم در این خصوص صورت گرفت.

وی تصریح کرد: بر مبنای قانون جدید، پیش‌‌ثبت‌‌نام یک هفته از زمان اعلام شده خواهد بود و زمان آن‌ هم از طریق وزارت کشور و رسانه ملی اطلاع‌رسانی می‌شود.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: پیش‌ثبت‌نام از طریق سامانه بوده و برای ثبت‌نام متقاضیان، الزامی خواهد بود و صرفاً محدود به مدارک عینی می‌باشد که در قانون ذکر شده است.

طحان نظیف در پایان ابراز امیدواری کرد که استمرار این جلسات به هماهنگی‌های بهتر و هم‌افزایی بیشتر در انتخابات بیانجامد تا به سهم خود در برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و رقابتی موثر واقع شود.

گفتنی است، اولین جلسه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با انتخابات اواخر خرداد ۱۴۰۲ برگزار شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار