توضیحات دهقان درباره حکم دیوان عدالت اداری برای میثم لطیفی

وزیر دادگستری و دیوان عدالت اداری درباره نحوه اجرای رای «لطیفی» تعامل خواهند کرد

تهران (پانا) - معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت بنا شده است تا بین وزیر دادگستری و دیوان عدالت اداری پیرامون نحوه اجرای رای آقای لطیفی تعامل صورت گرفته و با یکدیگر هماهنگ شوند.

کد مطلب: ۱۳۹۰۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
توضیحات دهقان درباره حکم دیوان عدالت اداری برای میثم لطیفی

محمد دهقان در حاشیه نشست امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص حکم دیوان عدالت اداری برای میثم لطیفی، اظهار کرد: بنا شده است تا پیرامون نحوه اجرای رای دیوان عدالت اداری در خصوص آقای لطیفی، وزیر دادگستری با دیوان عدالت اداری به عنوان رابط بین دولت و قوه قضاییه تعامل کنند و در نحوه اجرای رای هماهنگ شوند.

وی افزود: از زمانی که حکم توسط دیوان عدالت اداری صادر شد، آقای لطیفی اقدامی مقابل با رای دیوان انجام ندادند. تصمیمی نگرفتند و امضایی انجام ندادند. حول نحوه اجرای رأی با دیوان عدالت در تعامل هستند.

دهقان در پاسخ به این پرسش که گفته می شود در خصوص برخی دیگر از اعضای هیات دولت نیز این مسئله وجود دارد و آیا این افراد می روند یا خیر، بیان کرد: این یک بحث شکلی است. در این زمینه نیز با دیوان تفاهم خواهیم کرد. هنوز شکایتی از سایر اعضای دولت نشده است. اگر شکایتی نیز صورت گیرد، بحث شکلی است و نحوه اجرای رأی را با دیوان هماهنگ خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار