ممنوعیت استفاده از بازیکنان جدید در هفته اول لیگ برتر فوتبال

تهران (پانا) - باشگاه‌های لیگ برتری که تا روز یک‌شنبه قراردادهایشان را در سازمان لیگ ثبت نکرده‌اند، نمی‌توانند از بازیکنان جدیدشان در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استفاده کنند.

کد مطلب: ۱۳۹۰۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
ممنوعیت استفاده از بازیکنان جدید در هفته اول لیگ برتر فوتبال

به گزارش ایسنا؛ سازمان لیگ فوتبال در نامه‌ای رسمی به باشگاه‌هایی که تاکنون قراردادهای‌شان را در این سازمان به ثبت نرسانده‌اند، اعلام کرد که نمی‌توانند از بازیکنان جدیدشان در هفته نخست لیگ برتر استفاده کنند. پیگیری‌های ایسنا نشان می‌دهد که مفاد این نامه از روز یک‌شنبه هفته آینده اجرا می‌شود.

در همین راستا به این باشگاه‌ها اعلام شده که برای هفته نخست فقط کارت بازی برای ۱۴ بازیکن قدیمی و 3 نفر از اعضای کادر فنی شامل سرمربی، پزشک و مدیر تیم صادر می‌شود. همچنین این باشگاه‌ها به کمیته انضباطی دعوت شدند.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال، سال ۹۸ به سازمان لیگ فوتبال این اختیار را داده بود که باشگاه‌های لیگ برتری که تا 2 هفته مانده به آغاز رقابت‌ها اقدام به ثبت قراردادهای‌شان نکرده‌اند را از لیگ برتر کنار بگذارد. البته این قانون تا به حال اجرا نشده است.

سازمان لیگ این کار را به دلیل زمان‌بر بودن پروسه راستی‌آزمایی قراردادها انجام داده تا ارائه دقیقه نودی قراردادها منجر به خلل در مراحل راستی‌آزمایی نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار