جزئیاتی از آتش‌سوزی هتل ایرانی‌ها در نجف

تهران (پانا) - معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، آتش‌سوزی در یکی از هتل‌های محل اقامت زائران در شهر نجف را تایید کرد و گفت این آتش‌سوزی در حسینه‌ای در نزدیکی یکی از هتل‌های محل اقامت زائران ایرانی رخ داد که به هتل سرایت کرده و بر اثر آن تعدادی از این زائران دچار سوختگی و مشکل تنفسی شده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۹۰۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
جزئیاتی از آتش‌سوزی هتل ایرانی‌ها در نجف

به گزارش ایسنا؛ حمیدرضا محمدی اظهار کرد: این آتش‌سوزی از حسینیه‌ای در جوار یکی از هتل‌های محل اقامت زائران ایرانی (قصرالشفاعه) در شهر نجف شروع شده و سپس به این هتل سرایت کرده است. در این هتل 2 کاروان از اردبیل و یک کاروان از چهارمحال‌وبختیاری اسکان داشتند و قرار بود کاروانی از استان مرکزی هم اضافه شود که خوشبختانه پس از وقوع آتش‌سوزی به این محل رسیده است و زئران این کاروان در سلامتی کامل به سر می‌برند.

او ادامه داد:‌ با وقوع آتش‌سوزی هتل بلافاصله تخلیه شد اما تعدادی از زائران دچار مشکلات تنفسی شده‌اند و سه - چهار نفر هم دچار سوختگی شده‌اند که به بیمارستان نجف منتقل شده‌اند و نماینده سازمان حج و زیارت نیز برای بررسی وضعیت جسمی آن‌ها عازم بیمارستان شده است.

به گفته محمدی، دیگر زائران این کاروان‌ها به هتل دیگری برای اسکان انتقال داده شده‌اند.

سازمان حج و زیارت هنوز شمار دقیق زائرانی را که آسیب دیده‌اند اعلام نکرده اما برخی منابع، تعداد زائرانی که دچار مشکل تنفسی شده‌اند را تا ۳۰ نفر اعلام کرده‌اند. همچنین گفته شده زائران آسیب‌دیده به بیمارستان حکیم نجف منتقل شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار