جانشین فرمانده فراجا مطرح کرد؛

پیام شهدا مقاومت در برابر هر نا‌امنی و هر تهدیدی است

تهران (پانا) - جانشین فرمانده فراجا گفت پیام شهدا مقاومت در برابر هر پلیدی، نا‌امنی و هر تهدیدی است و قطع به یقین این شهدا ناظر و مطالبه‌گر هستند.

کد مطلب: ۱۳۹۰۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام شهدا مقاومت در برابر هر نا‌امنی و هر تهدیدی است

سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده فراجا صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی خاش - تفتان که در پلیس راهور فراجا برگزار شد، با اشاره اینکه شهدای فراجا پیرو راه شهدای دشت کربلا هستند، اظهار کرد: شهدای فراجا به خصوص هشت شهید چند روز اخیر سازمان انتظامی نشان داد این سازمان پاسدار انقلاب و حافظ دستاوردهای انقلاب است. این شهدا زبان گویای سازمان انتظامی به عنوان حافظ این انقلاب، وطن و نماد مدافعان ارزش‌ها هستند.

جانشین فرمانده فراجا افزود: دفاع از انقلاب، دفاع از وطن و دفاع از امنیت همچنان در این سازمان مقدس که از مردم و برای‌مردم است ادامه دادو این‌نماد سازمان انقلابی است.

وی گفت: پیام شهدا مقاومت در برابر هر پلیدی، نا‌امنی و هر تهدیدی است و قطع به یقین این شهدا ناظر و مطالبه‌گر هستند.

سردار رضایی با بیان اینکه کسانی که در منطقه جنوب شرق فتنه‌گری می‌کنند و تشویق و ترغیب به ناامنی می‌کنند پاسخ فرزندان این شهدا‌ را بدانند، گفت: قطع یه یقین این اشرار بی‌پاسخ نخواهند بود.

جانشین فرمانده فراجا گفت: به همه هنجارشکنان پیام‌ می‌دهم تا دیر نشده برگردید. کشور ما اسلامی است و بر نمی‌تابد اینکه ببیند از آن سوی مرزها بدحواهان دین، عزت، شرف، غیرت و عفت ما را هدف گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: این جوسازی‌هایی که طبل بر ساز دشمن می‌زند بر ما هیچ تاثیری نخواهد گذاشت و هر کجا امنیت بخواهد خدشه‌دار شود این سازمان قطعا ورود خواهد کرد و فرقی ندارد در جنوب شرق باشد یا مبارزه با سارقان و هر کس که عزت و عفت مردم‌ را هدف قرار داده باشد با آن برخورد می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار