دستگیری سارق و عامل تهدید ایجاد مزاحمت برای پزشک ایلامی

ایلام (پانا) - فرمانده انتظامی استان ایلام گفت با اقدام و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان یکی از متهمان تهدید و ایجاد مزاحمت برای پزشک ایلامی دستگیر شد.

کد مطلب: ۱۳۸۹۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری سارق و عامل تهدید ایجاد مزاحمت برای پزشک ایلامی

سردار جمال سلمانی اظهار کرد: در پی ایجاد مزاحمت برای پزشک ایلامی در روز گذشته در شهر ایلام موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان پس از بررسی موضوع و شناسایی متهمان از همان لحظات اولیه با تشکیل تیم های عملیاتی اقدامات لازم را جهت دستگیری آغاز کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی متهمان در همان ساعات اولیه تصریح کرد: پس از شگردهای خاص پلیسی یکی از متهمان در مخفیگاهش در یکی از شهرستان های استان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: متهم پس از دلالت به مقر انتظامی علت و انگیزه خود را عدم انجام خدمات پزشکی دکتر در حق خواهرش در سالهای گذشته عنوان کرد.

سلمانی با بیان اینکه دستگیری دیگر متهم پرونده در دستور کار قرار دارد، گفت: پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی بشوند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

لازم به ذکر است که انتشار اخباری در فضای مجازی استان ایلام مبنی بر اینکه چند فرد با تهدید یکی از پزشکان متخصص شهر ایلام را به نقطه نامعلومی منتقل کرده و بعد از چند ساعت تهدید برای دریافت پول نقد و اشیا قیمتی، وی را در گوشه ای رها کرده و ماشین وی را به سرقت می برند، واکنش هایی زیادی را برانگیخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار