معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش نیشابور:

هدف از برگزاری مسابقه عکاسی «نگارخانه محرم» ترویج فرهنگ نهضت حسینی است

نیشابور (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش نیشابور عنوان کرد مسابقه عکاسی «نگارخانهٔ‌ محرم»، با هدف گرامیداشت ماه محرم و ترویج فرهنگ نجات‌بخش نهضت حسینی در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۳۸۹۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری مسابقه عکاسی «نگارخانه محرم» ترویج فرهنگ نهضت حسینی است

سلمان حصاری، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش نیشابور گفت: با توجه به دیدگاه ما نسبت به نقش مهم و پررنگ دانش‌آموزان در جامعه امروزی، هدف دیگر از برگزاری این مسابقه، استعدادیابی و انعکاس مراسم‌های شهرستانی ویژه دهه اول ماه محرم، از دوربین دانش‌آموزان توانا و هنرمند نیشابوری در حوزه عکاسی است.

وی تشریح کرد: دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند آثار با ارزش خود را در شبکه دانش‌آموزی شاد به آیدی @Admin_Pana ارسال کرده و در مسابقه عکاسی «نگارخانهٔ‌ محرم» شرکت کنند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش نیشابور بیان کرد: طی برگزاری یک همایش در تابستان سال جاری، از تمامی دانش‌آموزان برتر در این مسابقه و همچنین برگزیدگان پویش‌های اخیر، با اهدای جوایز ارزنده و لوح تقدیر تجلیل خواهد شد.

‌با افزایش تعداد آثار دریافتی از مسابقه «نگارخانه محرم»،‌‌ تعداد برگزیدگان نیز افزایش می‌یابد و آثار برگزیده از طریق کانال خبرگزاری پانا‌ نیشابور، به نمایش گذاشته خواهد شد.

دانش‌آموز خبرنگار: سجاد سرداری نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار