نماینده یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران:

زیباترین خدمت‌ها خدمت به دانش‌آموزان است

تهران(پانا) - نماینده یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران، مجلس دانش‌آموزی را محلی برای زیباترین خدمت‌ها که خدمت به دانش‌آموزان است، قلمداد کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۹۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
زیباترین خدمت‌ها خدمت به دانش‌آموزان است

علیرضا زارعی؛ نماینده مجلس دانش آموزی در گفت و گو با پانا بیان کرد: «مجلس دانش آموزی یک بستر برای خدمت به دانش آموزانی است، که به واقع دوستان ما هستند و وظیفه بزرگ کمک رسانی به آنها بر عهده ما نمایندگان مجلس دانش آموزی است، که زبان گویای آنهاییم.»

رئیس مجلس دانش آموزی منطقه 15 شهر تهران بیان کرد: «نمایندگان مجلس دانش آموزی رسالتی، عظیم را با خود دارند. نمایندگان این مجلس باید به خوبی، احساسات دیگر دانش آموزان را درک کنند. چرا که برای تصمیم گیری، برای آینده دانش آموزان نیازمند درک کردن آنها هستیم. در مجلس دانش آموزی رسالت ما آن است که درد دوستانمان را بازگو کنیم، به طور مثال خرج زیاد تحصیل که برخی از دوستان ما با آن دست و پنجه نرم می کنند و یا کمبود امکانات آموزشی مدارس و ده ها مشکل دیگر.»

وی افزود: «ما طلایه داران مشکلات دانش آموزان هستیم. رنج دوستان ما رنج ماست. مهم ترین دلیل من برای شرکت در مجلس دانش آموزی، یافتن یک روزنه برای حل مسائل دانش آموزان عزیز بوده و خواهد بود. من به عنوان یک نماینده وظیفه خود می دانم، مشکلات دانش آموزان را در دستور کار قرار دهم و آن ها را رفع کنم.»

زارعی ادامه داد: «مهم ترین ویژگی نمایندگان مجلس دانش آموزی به عقیده من این است، که ما زبان گویای دانش آموزان هستیم پس یک نماینده مجلس دانش آموزی باید خود را عضوی از خانواده بزرگ شانزده میلیونی دانش آموزان بداند، چه دانش آموزی که در نقطه صفر مرزی است و چه دانش آموزی که در بالاترین نقطه شهر تهران است. نکته بعدی که به عقیده من، باید یک نماینده مجلس دانش آموزی دارا باشد، صداقت است. صداقت نه تنها عاملی برای پیشرفت جامعه دانش آموزی بلکه راه نجات بشریت است.»

نماینده یازدهمین دوره مجلس دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران گفت: «موضوعی که من آن را برای خودم در ارجحیت دانسته و کمبود آن را احساس می نمایم، آموزش اثر بخش برای ارتقا آداب اجتماعی، برای تمامی دانش آموزان و علی الخصوص نمایندگان مجلس دانش آموزی است، که امید دارم تا اقدامات اثر بخشی در این حوزه صورت پذیرد.»

علیرضا زارعی تصریح کرد: « مجلس دانش آموزی امکانی است، برای تعالی شانزده میلیون دانش آموز در سراسر کشور عزیزمان و تعالی دانش آموزان با تلاش ما صورت خواهد گرفت. همه ما صد و پنجاه نماینده مجلس دانش آموزی با یک دلی همراه با هم برای پیگیری مشکلات دانش آموزان در حال تلاش هستیم و مهم ترین طرحی که هم اکنون در حال دنبال کردن آن هستیم این است که فضایی در خانواده بزرگ دانش آموزان ایجاد کنیم، فضایی که پویایی دانش آموزان و همچنین رشد آموزشی را به دنبال داشته باشد. دوست دارم در این مصاحبه کوتاه از طرف خود و دوستانم در مجلس دانش آموزی اعلام بدارم همه ی ما در حال تلاش برای ایجاد فضایی مناسب، برای رشد آموزشی و تربیتی تمامی دانش آموزان عزیز هستیم.»

دانش آموز خبرنگار؛ امیر عباس امن زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار