معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

١١ استان کشور مهارت‌های ایمنی و آتش‌نشانی را در هنرستان‌ها فرا می‌گیرند

مشهد (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت در سال تحصیلی جاری ۱۲۸۵ هنرجو در ١١ استان کشور مهارت‌های ایمنی و آتش‌نشانی را در هنرستان‌ها فرا می‌گیرند که با آمادگی کامل اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی برای همکاری در برگزاری المپیاد علمی-ورزشی آتش‌نشانی در مشهد صورت می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۳۸۹۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
١١ استان کشور مهارت‌های ایمنی و آتش‌نشانی را در هنرستان‌ها فرا می‌گیرند

محمود رضایی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی در نخستین المپیاد کشوری عملیاتی،ورزشی هنرجویان رشته ایمنی و آتش نشانی در مشهد گفت: برای نخستین بار در کشور مجوز هنرستان تخصصی عام المنفعه آتش‌نشانی در شهر نیشابور صادر شده است، امیدوارم با حمایت شورای اسلامی و شهرداری شاهد تأسیس نخستین هنرستان ایمنی و آتش‌نشانی در شهر مشهد نیز باشیم.

وی ادامه داد: ضرورت تاسیس هنرستان تخصصی خدمات ایمنی و آتش‌نشانی در کلانشهر مشهد هم از جمله مباحث مطرح شده بود و دو طرف بر ضرورت همکاری مشترک در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز بخش ایمنی و آتش‌نشانی استان در بخش‌های مختلف ایستگاه‌های عملیاتی شهری، پالایشگاهی، کارخانجات، فرودگاه‌ها و ... تاکید کردند.

در ادامه مجید فرهادی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و ایمنی شهرداری مشهد با بیان اهمیت تربیت نیروی انسانی ماهر، اجرای آموزش از سطح هنرستان‌ها را بهترین و موثرترین شیوه در تحقق این امر دانست.

وی یادآور شد: کلیات آیین نامه و نامه اجرایی نخستین المپیاد عملیاتی-ورزشی هنرجویان رشته ایمنی و آتش‌نشانی تصویب و مقرر شد در سال تحصیلی آینده برای نخستین بار در کشور این المپیاد به میزبانی مشهد مقدس برگزار شود.

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار