رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی خراسان‌رضوی:

شما فرماندهان، انتخاب شدگان مسیر ارزش‌ها هستید

مشهد (پانا) - رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان خراسان‌رضوی در دوره یاوران ولایت ویژه فرماندهان مدارس استان خراسان‌رضوی عنوان کرد شما فرماندهان بسیج، مانند هزاران فرمانده دلاور جنگ‌های گذشته پرچمدار انقلاب در مدرسه و افراد خاصی هستید که برای این مسیر ارزشمند انتخاب شده‌اید.

کد مطلب: ۱۳۸۸۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
شما فرماندهان، انتخاب شدگان مسیر ارزش‌ها هستید

دوره ۶ روزه یاوران ولایت توسط سازمان بسیج دانش‌آموزی به جهت آماده سازی، تربیت، آموزش و اصلاح عملی فرماندهان واحدهای پویندگان و پیشگامان مدارس استان خراسان‌رضوی، با حضور ۱۲ گروه ۱۴ نفره نوجوان برگزار شد.

مهدی جعفری، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزش خراسان‌رضوی در رابطه با این دوره اظهار کرد: شما دانش آموزان از این به بعد یک فرمانده‌اید مانند تمامی فرماندهان لشگرها و گردان‌ها. شما از امروز با دیگران تفاوت دارید زیرا که علمدار آزمان‌های انقلاب در مدرسه‌اید، همانند فرماندهان پیشین، فرماندهانی که در جبهه حق باصلابت ایستادند، افرادی همچون پیامبر اسلام(ص) تا شهید سلیمانی، پس شما هم وظیفه دارید با اقتدار به سوی هدف انقلاب که هدف همه‌ ماست حرکت کنید.

وی نیز تصریح کرد: میدان بزرگ مدرسه محل نقش‌آفرینی همت شماست، مدرسه محلی برای شکوفایی و شناخت دستاوردهای انقلاب است، مدرسه محلی برای ساختن لشگری انقلابی است. این مسیر، مسیر انسان‌های آماده است زیرا که هدف، هدف بزرگی است. پس شما اینجا بودید تا بیاموزید چگونه ساخته شوید و چگونه دیگران را بسازید. اما هیچ گاه فراموش نکنید کسی که با خداوند همراه باشد، خداوند نیز همراه اوست.

جعفری در پایان بیان کرد: تمام دانش آموزان و تمام نوجوانان این کشور، ظرفیت‌ها و ذخیره‌های ارزشمند این ملت هستند؛ با هر راه و هر روشی. پس این وظیفه ماست که گستره‌ سربازان انقلاب اسلامی را برای ایرانی سربلند وسیع کنیم، این است که می‌گوییم شما هم مانند کشورتان یک ابر قدرتید و مانند حسین فهمیده‌های دوران به جایش جانتان را نیز فدای راه حق خواهید کرد.

دانش آموز خبرنگار: فروغ الزمان چمن‌زاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار