مقام آور المپیاد هنرجویی شایستگی محور:

رشته طراحی دوخت به صبر، دقت و خلاقیت احتیاج دارد

مشهد (پانا) - مقام آور المپیاد هنرجویی شایستگی محور گفت رشته طراحی دوخت به صبر، دقت و خلاقیت احتیاج دارد؛ کسی که علاقه‌مند است و می‌خواهد وارد این رشته شود باید این خصوصیات را داشته باشد.

کد مطلب: ۱۳۸۸۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
رشته طراحی دوخت به صبر، دقت و خلاقیت احتیاج دارد

نجمه نوروزی، هنرجوی رشته طراحی دوخت هنرستان بدیع ناحیه یک مشهد گفت: پشتکار و تلاش سبب موفقیت در این رشته می‌شود.

مقام‌آور المپیاد هنرجویی شایستگی محور خاطرنشان کرد: من اوایل فقط به خاطر طراحی لباس وارد این رشته شدم اما بعد به تدریج متوجه شدم طراحی و دوخت مکمل هم هستند که باید هر دو را بلد باشم؛ کسی که ایده‌ای را طراحی می‌کند باید بتواند آن را به اجرا نیز در بیاورد.

وی ادامه داد: المپیاد هنرجویی شایستگی محور سه مرحله داشت که مرحله اول در سطح هنرستان بین افرادی که شایستگی بالایی در این رشته داشتند برگزار شد. مرحله دوم بین دو هنرستان در سطح ناحیه بود که موفق شدم به مرحله استانی راه پیدا کنم؛ مرحله سوم خیلی سخت و پیچیده‌تر بود که موفق شدم رتبه سوم استان را در این المپیاد کسب کنم.

نوروزی اشاره کرد: خانواده من پشتوانه هنری خیلی خوبی بودند و بسیار در این رشته به من کمک کردند و این المپیاد بستر مناسبی بود تا طراحی و ایده هایم را در وسعت بیشتری به نمایش بگذارم.

وی در پایان بیان کرد: هرچند زادگاه این رشته از کشور دیگری است، اما ما می‌توانیم با تکیه بر استعدادهای هنرجویان، این رشته را در کشور خودمان گسترش دهیم و به شکوفایی برسانیم.

دانش آموز خبرنگار: زهرا زراعت‌کار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار