رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی شهر تهران تاکید کرد:

ارجحیت اخلاقیات و مقوله تربیت بر رشد آموزشی دانش‌آموزان در آموزش و پرورش

تهران (پانا) - رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی شهر تهران، بر ضرورت و ارجحیت اخلاقیات و مقوله تربیت بر رشد آموزشی دانش‌آموزان در آموزش و پرورش تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۸۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
ارجحیت اخلاقیات و مقوله تربیت بر رشد آموزشی دانش‌آموزان در آموزش و پرورش

مسئولین اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در جلسه هم اندیشی کارشناس مسئولان و کارشناسان مشارکت های مردمی مناطق نوزده گانه شهر تهران حاضر شدند و با نمایندگان مناطق به گفت و گو پرداختند.

در ابتدای این جلسه احمد امانی؛ رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی شهر تهران به ارائه گزارش عملکرد و اقدامات سال جاری اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در حوزه مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی پرداخت و به نظارت دقیق دستگاه قضایی و نهاد ریاست جمهوری اشاره کرد.

وی در ادامه به اهمیت مشارکت و همکاری مناطق در بحث پیگیری شکایات تاکید کرد و افزود: اجرای مصوبات و قوانین در مدارس از ملزومات اداره کل بوده و نظارت بر مدارس و دریافت عملکرد و برنامه های مراکز آموزشی و بررسی آنها با توجه به منویات مقام معظم رهبری و مصوبات نهاد ریاست جمهوری کمک شایانی به کارآمدی نهاد آموزش و پرورش می‌کند.

امانی اظهار کرد: اخلاقیات و مقوله تربیت در آموزش و پرورش بر رشد دانش آموزان صرفا در حوزه علمی ارجحیت داشته و مراکز آموزشی ما نباید تربیت را فدای علم کنند.

وی در پایان عنوان کرد: مسئولین مناطق باید همسو با اداره کل فعالیت کنند و ساحت های اجرایی را پوشش دهند تا با امید به خدا و حسن همکاری افراد بتوانیم آموزش پرورش تهران را به عنوان الگویی در کشور قرار دهیم.

خبرنگار دانش آموز: عرشیا معینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار