کارگاه از بغداد تا تیرانا زمینه‌ای برای آگاهی معلمان با جنایت‌های منافقان علیه ایران

مشهد (پانا) - کارگاه از بغداد تا تیرانا به همت اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی و مشارکت بنیاد هابیلیان برای آشنایی فرهنگیان با جنایت‌های گروهک تروریستی منافقان در سالن سینما مشکی ناحیه یک مشهد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۸۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه از بغداد تا تیرانا زمینه‌ای برای آگاهی معلمان با جنایت‌های منافقان علیه ایران

کارشناس و پژهشگر مبارزه با تروریسم گفت: از این حیث که همچنان منافقین در حال صدمه زدن علیه جامعه و مردم هستند، تلاش ما این بوده معلمین ما که بخش قابل توجهی از تربیت و اثرگذاری روی دانش آموزان را دارند، با مسائل مربوط به گروهک های تروریستی و منافقین آشنا شوند تا پاسخ کامل و درستی به ابهامات دانش آموزان بدهند.

رضا الغرابی، کارشناس و پژوهشگر مبارزه با تروریسم مطرح کرد: در این کارگاه ما از ابتدای حضور منافقین در دوران صدام بیان کردیم که به چه شکل منافقان در عراق کنار مردم دیکتاتور قرار گرفتند، چه حمایت هایی توسط صدام از این گروه وطن فروش کرد و همچنین در مورد اینکه چطور در جنگ تحمیلی علیه مردم ایران ایستادند؛ معلمان را آشنا کردیم.

وی ادامه داد: حمایت های کشورهای غربی از این گروه، جنایت هایی که حتی علیه اعضای خودشان مرتکب شدند و دوره انتقال و اخراجشان از عراق از موارد دیگری بود که در این کارگاه به آن اشاره شد.

الغرابی در پایان گفت: اقدامات مخرب و انحرافی در فضای مجازی و فریب افکار عمومی مردم ایران که توسط این گروه در حال انجام است عنوان شد تا آگاهی و شناخت معلمان بیشتر شود.

دانش آموز خبرنگار: زهرا زراعت‌کار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار