داور مسابقات و مدرس قرآن، معارف، تفکر و هنر:

آئین تجلیل از منتخبین پویش کشوری من غدیری‌ام برگزار شد

شیروان (پانا) - آیین تجلیل از منتخبین پویش کشوری من غدیری‌ام با حضور برگزیدگان در شیروان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۸۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد

حسینعلی ظفری داور مسابقات و مدرس قرآن، معارف، تفکر، هنر، مجری برنامه ها و خبرنگار فعال خبرگزاری پانا در گفتگو با مرتضی دوستارمقدم کوچکترین دانش آموز خبرنگار پانا در استان خراسان شمالی و کشوری، در خصوص برگزاری این آئین اظهار کرد: تعداد ۱۱۰ نفر شرکت کننده از سراسر کشور آثار خود را در قالب عکس و فیلم ارسال کردند که به قید قرعه ۲۰ اثر برجسته انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.
وی افزود: از این تعداد منتخبین، ۱۲ نفر ساکن شهرستان شیروان بودند که بعد از نماز مغرب و عشاء با اهدا لوح تقدیر و هدایا با دستان سادات محفل، از آنان تجلیل به عمل آمد و برای ۸ نفر منتخب از شهرهای بجنورد، تبریز، شیراز ،خوزستان و قم، هدایای آنان نیز ارسال شد.
ظفری با بیان تقدیر و تشکر از حضور همه شرکت کنندگان، منتخبین این پویش را ،ریحانه محمودیان، فاطمه فهیم، پریا سادات موسوی نسب، فاطمه دل افکار، فاطمه سادات حسینی کیا، حنانه رضازاده، یسنا سنگ برگان، فاطمه محمدی، طهورا حق پناه، مهدیس سلیمانی، متینا حسنی، آیسان امام وردی زاده، یلدا آقاسیان، السانا صمدی، خانواده های محترم وحیدی، سیدی، ستیا دلیمی، احسان(علی) رنجبر، محمدحسن تقوی و مرتضی دوستار مقدم اعلام کرد.
لازم به یادآوری است این پویش توسط کانال منتظرا شیروان به آدرسmontazarshirvan313@ و با مدیریت کانال افشین وثوق برگزار شد.
خبرنگار پانا : زهرا وظیفه شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار