درخشش 3 خبرنگار پانا در نخستین جشنواره پویش «رویش»

قم (پانا) - مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم و عکس موبایلی پویش رویش در قم برگزار و 3 دانش ‌آموز خبرنگار پانای استان قم در این جشنواره برگزیده شدند.

کد مطلب: ۱۳۸۸۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
درخشش 3 خبرنگار پانا در نخستین جشنواره پویش «رویش»

نخستین جشنواره استانی عکس و فیلم موبایلی با عنوان «رویش» به همت سازمان بسیج هنرمندان استان قم و برخی دستگاه‌های فعال در آموزش و پرورش ویژه دختران و پسران دانش آموز 10 تا 15 سال برگزار شد.

مراسم اختتامیه این جشنواره همزمان با هفته عفاف و حجاب با حضور سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم، یاسر محمدی مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم، رضا ابوذر مسئول انجمن سینمای جوانان قم و سایر مسئولان در سینما آوینه واقع در مجتمع حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت قرآن کریم توسط قاری نوجوان، «اشرف احمدیان»، ۷۵ ساله و دانشجوی دکترا در رشته معارف، اشعاری را در وصف حجاب و عفاف سرود و مورد تقدیر فرمانده سپاه قرار گرفت.

همچنین جشنواره با برنامه‌های متنوعی از جمله اجرای گروه سرود دانش آموزی فطرس، برگزاری مسابقات حضوری و ... همراه بود و در پایان برگزیدگان نخستین جشنواره فیلم و عکس موبایلی پویش رویش و همچنین اعضای فعال بسیج هنرمندان قم معرفی و تقدیر شدند.

سه تن از دانش آموز خبرنگاران پانای استان قم به نام های مونا ایمانی تبار، مبینا ایمانی تبار و رقیه سادات موسوی که آثاری با موضوع عفاف و حجاب و شهدا به جشنواره ارائه داده بودند، نیز جزو برگزیدگان بودند.

دانش آموز خبرنگار: رقیه سادات موسوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار